سرویس: تولیدی 23:04 - جمعه 15 دی 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

دولت با گفتمان درمانی نمی تواند به مطالبات مردم پاسخ دهد/ «نفت» کلید واژه فتنه آینده/ لزوم اجرای مصوبات 9 ماده ای زاینده رود توسط وزارت نیرو

حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: گفتمان درمانی مسئولان کار درستی نیست و آقایان باید در کف میدان عمل آمده و با عمل به مطالبه مردم پاسخ دهند.

حجت الاسلام سالک در گفتگو با اصفهان شرق، با تشکر از مردم با بصیرت و همیشه در صحنه کشور و افتخار به نوکری این مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به فرموده امام راحل اگر حضور مردم در صحنه انقلاب نبود، بسیاری از انقلابیون در زندان های شاه از بین می رفتند و با گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب مشاهده کرده ایم که حضور مردم تمام توطئه های داخلی و خارجی دشمن را خنثی کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با ذکر دو نکته مهم در باب مطالبات مردم افزود: مشکلات مردم در حیطه بیکاری، معیشت، ازدواج و پایین بودن قدرت خرید مردم چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت و دولت باید در این رابطه عمل کند ولی گفتمان درمانی دولت بیشتر قابل ملاحظه است.

*گفتمان درمانی مسئولان برای حل مطالبات کار درستی نیست

وی با تاکید بر اینکه نباید از مردم فاصله گرفت، گفت: گفتمان درمانی مسئولان کار درستی نیست و آقایان باید در کف میدان عمل آمده و با عمل به مطالبه مردم پاسخ دهند.

حجت الاسلام سالک با تاکید بر اینکه باید مرز بین مشکلات اقتصادی و مسائل توطئه ای حل شود، اذعان کرد: توطئه های انجام شده در کشور به مدیریت استکبار ساماندهی شده است و در این خصوص باید مرز بین مشکلات اقتصادی و هر گونه اغتشاشات مشخص شود و قطعا مردم با حضور به موقع و باشکوه خود در عمل این مساله را به اثبات رساندند.

وی با تشکر از دستگاه های امنیتی و انتظامی به دلیل کنترل فتنه اخیر، گفت: دستگاه های امنیتی و نظامی کشور به خوبی توانستند فتنه ای که از بیرون کشور هدایت می شد را کنترل و خنثی کنند و باید نسبت به دستگیر شدگان که از جریان نفاق یا سلطنت طلبان بودند، اشد مجازات بدون وقت کشی را داشت.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه استکبار دست از دشمنی خود برنخواهد داشت، افزود: ترامپ رئیس جمهور آمریکا باید بداند که ملت ایران از کیان خودش دفاع خواهد کرد و آمریکا ناقض حقوق بشر بوده است.

*خشکسالی مصائب زیادی برای کشاورزان آفریده است

وی در بخش دیگر صبحت ها با ابراز نگرانی از وضعیت استان اصفهان در خشکسالی های اخیر، اظهار کرد: اصفهان روزی قطب صنعتی و کشاورزی بود ولی امروز در مواجه با خشکسالی های اخیر مصائبی برای کشاورزان به وجود آمده و این قشر زحمت کش در کمال سختی به سر می برند.

حجت الاسلام سالک با تاکید بر اینکه مشکلات کشاورزان را رصد می کنم، گفت: قشر کشاورز تاکنون از طرق مختلف اعتراض خود را به گوش مسئولان رسانده اند و باید کسانی که کار اجرائی دستشان است، تصمیم درستی برای این قشر بگیرند.

وی بیان کرد: بارها به دولت اعلام کرده ایم که اگر خلاء قانونی در اجرای خدمات به کشاورزان دارد به صورت لایحه و یا طرحی قابل اجرا به مجلس منعکس کند ولی با کمال تاسف در این رابطه مشکل اجرایی داریم.

*لزوم اجرای مصوبات 9 ماده ای شورای عالی آب در خصوص زاینده رود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید در انجام خدمت به کشاورزان وقت کشی کرد، افزود: وزیر نیرو باید پای کار بایستد و مصوبات 9 ماده ای شورای عالی آب را با قدرت پیاده کند و اگر آب نداریم لااقل حقابه مردم را تنظیم و به نحوی دیگر به آنها پرداخت کند.

وی با مهم خواندن مسائل مربوط به حوضه کشاورزی اصفهان در مجمع نمایندگان استان، خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم استان اصفهان، مساله آب است و در خصوص «طرح بن_بروجن» نکته مهم و قابل ملاحظه که باید اجرایی شود این است که نباید از سهمیه آب استان اصفهان در این طرح اختصاص داده شود.

*لزوم تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات توسط دولت

این نماینده انقلابی مجلس شورای اصفهان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بحث فضای مجازی دستورات قاطعی دادند، گفت: لزوم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات احساس می شود و بنده در کمسیون امنیت فضای مجازی بارها این مساله را طرح کرده ام که باید در رابطه با این مساله سرعت عمل داشت.

وی اضافه کرد: با راه اندازی بانک شبکه ملی اطلاعات، بسیاری از حرکت های اقتصادی و رونق اقتصادی در این بخش تامین خواهد شد و قطعا با ظرفیت بالای مهندسی کشور این اقدام مثبت است.

*کلید واژه فتنه آینده در سه کلمه

حجت الاسلام سالک با تاکید بر اینکه مردم مدیریت فضای مجازی که در دست آمریکا و انگلیس باشد را نخواهند پذیرفت، مطرح کرد: جنگ نظامی تبدیل به جنگ نرم شده است و در این رابطه خانواده ها هدف اصلی هستند که باید مسئولان به این امر واقف باشند.

وی با اشاره به اینکه اهداف فتنه آینده را می توان در کلید واژه «نفت» بررسی کرد، تصریح کرد: رهبری بعد از فتنه 88 فرمودند فتنه بزرگتری در راه است و در اغتشاشات اخیر این فتنه کلید خورد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تعریف حرف «ن» از کلید واژه نفت، گفت: حرف «ن» به این معنا است که دشمن می خواهد جمهوری اسلامی را «ناکارآمد» معرفی کرده و مشکلات حل نشده را پای اسلام بنویسید ولی ما به وضوح شاهد رشد دستاوردهای کشور پس از پیروزی انقلاب بوده ایم.

وی تصریح کرد: حرف «ف» در کلمه نفت به معنای این است که دشمن می خواهد بگوید در کشور ایران همه چیز «فاسد» است و این چنین تصویر سازی کند که اگر چند نفری در دستگاه دولت به حقوق بیت المال دست درازی داشته اند، به همه مسئولان نسبت دهد.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه «تفرقه» معنای حرف «ت» در کلید واژه نفت است، خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است تا با ایجاد تفرقه در بین اقوام کشور و مسئولان برای ایجاد آشوب در کشور استفاده کند و قطع به یقین رشد اختلافات قومی بین مردم و مسؤولان به نفع دشمن است.

وی تاکید کرد: دشمن به خیال خودش می خواهد به ولایت و نظام ضربه وارد کند که با بصیرت و هوشیاری ملت ایران، در این رابطه ناکام خواهد بود.

* مخالفت بالای سران سیاسی منطقه در رابطه با طرح ترامپ برای اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز رشد بیداری ملت ها در کشورهای اسلامی به وضوح قابل مشاهده است، افزود: آمریکا به دلیل شکست داعش در سوریه برای جبران این موضوع بحث پایتختی اسرائیل در قدس را مطرح کرد و جهان اسلام به مقابله با آمریکا بلند شدند.

وی با بیان اینکه اسرائیل طبق قطعنامه 181، 476،478 و 262 حق بودن در قدس را ندارد، تصریح کرد: قدس برای همیشه پایتخت همه مردم فلسطین است و در این رابطه بنده طرحی به مجلس دادم و تبصره ای به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین را تصویب کردیم که با حمایت نمایندگان همراه شد.

انتهای پیام/ ز . ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.