سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 15:30 - جمعه 15 دی 1396

امام جمعه شهر اژیه:

امنیت ملی مهم ترین خط قرمز نظام است/ مسئولان اهتمام جدی برای رفع مشکلات معیشتی مردم داشته باشند

حجتی فر امام جمعه شهر اژیه گفت: مسئولان باید برای از بین بردن فضای غبارآلود حاکم بر کشور، اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی، بیکاری، تورم و مبارزه با حقوق های نجومی، اختلاس و مفاسد اقتصادی داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام  امیر حجتی فرد در نماز جمعه این هفته شهر اژیه با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: غبار آلوده شدن فضای سیاسی سبب ایجاد فتنه در جامعه می شود.

امام جمعه شهر اژیه افزود: مسئولان باید برای از بین بردن فضای غبارآلود حاکم بر کشور، اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی، بیکاری، تورم و مبارزه با حقوق های نجومی، اختلاس و مفاسد اقتصادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه خطر مردم از اغتشاشات جدا بود، گفت: خط معترضین از خط دشمنان و معاندین و ضد انقلاب ها جدا است و فتنه گران و اغتشاشگران با حمله به مراکز عمومی، آتش زدن اماکن متبرک و خسارت به کشور، ماهیت واقعی خود که برگرفته از اهداف و برنامه های دشمن است، آشکار کردند.

حجت الاسلام حجتی فر متذکر شد: امنیت ملی مهم ترین خط قرمز این نظام است و برای آن خون های زیادی در جنگ تحمیلی تا دفاع از حرم و امروز دفاع از انقلاب ریخته شده است لذا با کسانی که درصدد لطمه زدن به امنیت کشور هستند، کوچکترین حرفی نداریم.

وی با بیان این مطلب که مردم با حضور به موقع خود، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کردند، بیان کرد: حضور مردم حاوی بصیرت و ولایتمداری است و همین حضور در صحنه مردم توانست، نقشه های دشمن را برآب دهد.

امام جمعه اژیه با اشاره به حمایت ترامپ از اغتشاشات اخیر گفت: ترامپ از یک سو ملت ایران را تروریست خطاب کرده و از سوی دیگر برچسب گرسنه بودن به این ملت عزیز می زند، ولی ترامپ باید نگاهی به خودش بیندازد که به همراهی صهیونیست در راس تروریست های جهان قرار دارد و ناقض حقوق بشر است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همیشه به دنبال فتنه آفرینی در کشور ایران بوده و است، خاطرنشان کرد: باید به ماکرون رئیس جمهور فرانسه گفت که چرا با وجودی که حمله به پلیس فرانسه توسط مردم را محکوم می کنی، حرکت اغتشاشگران در ایران را نشانه آزادی و فرهنگ مردم می دانی!؟

حجت الاسلام حجتی فر در پایان ضمن تشکر از نیروهای خدوم انتظامی و بسیج گفت: امروز نیروهای نظامی و بسیجی کشور با خویشتن داری و تلاش بی وقفه حافظ امنیت کشور هستند و باید از این افراد کمال تشکر را داشته باشیم.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.