سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 14:46 - جمعه 15 دی 1396

نماینده اصفهان در مجلس

عده‌ای از اغتشاشگران دستگیر شده به دریافت پول اعتراف کردند

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه خاموش شد ولی بازهم باید مراقب بود، گفت: عده‌ای از افرادی که در حوادث اخیر به‌عنوان اغتشاشگر دستگیر شدند به دریافت پول اعتراف کرده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به مسائل روز، اظهار داشت: کشور اسلامی ما در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: به برکت خون شهدا و تمسک به اسلام، وحدت و ولایت این انقلاب به پیروزی رسید و در این مدت 39 سال همه توطئه‌های دشمنان نتوانسته جلوی این نظام اسلامی برآمده از خواست مردم را بگیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه مردم ایران از تاریخ صدر اسلام عبرت گرفتند، بیان کرد: تاریخ 100 ساله ابتدای اسلام را مطالعه کنید تا گرفتار مشکلات و مصائب آن زمان نشوید.

وی تصریح کرد: بصیرت مردم برگرفته از عبرت‌های تاریخ، ما را از همه گذرگاه‌های فتنه عبور داده است؛ مقام معظم رهبری توصیه دارند که تاریخ صدر اسلام را مطالعه کنید و رهنمودهای ایشان در قالب کتابی با عنوان «انسان 250 ساله» گردآوری‌شده است.

فولادگر با بیان اینکه ابن زیاد در زمان امام حسین (ع) با سلاح زر‌، زور و تزویر افراد را اسیر خود کرد، گفت: مقام معظم رهبری هفته گذشته از عبارت «انقلابی‌نما» استفاده کردند، در طول تاریخ نیز این‌چنین افرادی وجود داشته‌اند.

وی به لزوم همراهی با ولایت تأکید کرد و افزود: اگر بخواهیم از فتنه‌ها و حوادث عبور کنیم باید همراه با مقام معظم رهبری حرکت کنیم؛ باید در راه روشن و مستقیم انقلاب اسلامی در  حرکت کنیم چراکه نه راست‌روی و نه چپ‌روی به نتیجه نمی‌رسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه آتش فتنه همه را می‌سوزاند، گفت: وقتی فتنه آمد برخی را به خاطر ظلمشان و برخی را به خاطر سکوتشان در برمی‌گیرد.

وی موفقیت انقلاب اسلامی را عامل به درد آمدن قلب کفر و نفاق عنوان کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی قدرتمندترین، ثروتمند‌ترین و وحشی‌ترین گروه تروریستی با عنوان دروغین اسلام را به جان امت‌های اسلامی انداخت ولی با حمایت و کمک مستشاری انقلاب اسلامی آن‌ها زمین‌گیر و نابود شدند.

فولادگر با بیان اینکه در زمان جنگ 80 تا 90 درصد وابستگی داشتیم، گفت: امروز در 90 درصد امور خودکفا شده‌ایم و نظام روزبه‌روز در حال پیشروی است.

وی با بیان اینکه در دو بخش، دشمن گریزگاه و نفوذگاه دارد، اظهار داشت: مسائل فرهنگی و اقتصادی این دو بخش است و  مقام معظم رهبری همواره به این دو مسئله تأکید دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه 8 سال است که مقام معظم رهبری به مسئولان تأکید بر مسائل اقتصادی می‌کنند، گفت: معظم له می‌فرمایند باید آثار اقدامات انجام‌شده نشان داده شود و برای مردم ملموس باشد از این رو دولت تورم را با استفاده از روش‌هایی تا حدی مهار کرد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر رفع تبعیض، فقر و فساد، اظهار داشت: قوه قضاییه در سال‌های اخیر به پرونده‌های مهم فساد اقتصادی ورود داشته است که هرکدام به مراکز قدرتی مرتبط بوده و این کار مهمی بوده است.

فولادگر با بیان اینکه فتنه خاموش شد ولی بازهم باید مراقب بود، گفت: از دولت می‌خواهیم مسائلی که این روزها مطرح شد را بررسی کند؛ یکی از موضوعات حقوق بازنشستگان فولاد است که راه‌های برون‌رفت از مشکلاتشان در برنامه پنجم توسعه دیده‌ شده بود و دولت باید آن را اجرا کند.

وی تصریح کرد: عده‌ای از افرادی که در حوادث اخیر به‌عنوان اغتشاشگر دستگیر شدند اعتراف به دریافت پول کرده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه معتقدیم نباید شبکه‌های مجازی مسدود شود،‌ تأکید کرد: البته باید مدیریت بر آن اعمال شده و نباید این فضا به‌صورت کامل رها کرد.

وی حل مشکلات اقتصادی را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: مجلس و ‌دولت باید مشکلات اقتصادی را برطرف کنند، زمینه بیان مشکلات برای مردم به صورت قانونی فراهم شود و همچنین اجازه نفوذ بیگانگان در تجمعات صنفی مردم انقلابی داده نشود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.