سرویس: اجتماعی 12:09 - جمعه 15 دی 1396

رئیس شورای شهر سجزی مطرح کرد:

اعتراض مردم سجزی به احداث پسماند ویژه در این شهر/ سجزی از پیامدهای آلایندگی متضرر شده است

باقری رئیس شورای سجزی گفت: اکنون شهر سجزی از پیامدهای آلایندگی بسیار متضرر شده و مشکلات آن دامن گیر مردم است.

علی‌‌اکبر باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان اظهار کرد: آلودگی در اطراف شهر سجزی امروز به یکی از مشکلات این شهر و حتی شهر اصفهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به وجود انواع کار‌خانه‌ها و کوره‌ها در این منطقه افزود: یکی از مطالبت مردم شهر سجزی از شورا رسیدگی به موضوع آلایندگی سجزی است که امروز با در نظر گرفتن احداث پسماند ویژه بین سجزی و دهیاری های یک لنگی و ورتون این آلایندگی تشدید می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سجزی تصریح کرد: این مشکل نه تنها برای شهر سجزی مطرح است، بلکه با توجه به نزدیکی این کارخانه‌ها و کوره‌ها به شهر اصفهان برای شهروندان شهر اصفهان نیز به عنوان یک مشکل جدی مطرح و قابل بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن پسماند ویژه ان هم بر روی مسیر سیل اب و قنوات در کوتاه مدت و بلند مدت بحران امیز بوده است. و مراجعات مردمی بسیار را به دفتر شورا ایجاد کرده است.

باقری با تأکید بر درخواست توجه مسؤولان محیط زیست به این موضوع بیان کرد: اکنون شهر سجزی از پیامدهای الایندگی بسیار متضرر شده و مشکلات ان دامن گیر مردم است و خبر پسماند ویژه اعتراضات مردمی را در بر داشته که متاسفانه شورای شهر نتوانسته در این موضوع علارقم تلاش و پیگیری خواسته مردم را محقق کند.

رئیس شورای شهر سجزی گفت: شورای اسلامی شهر سجزی اعتراضات مردمی را تا کنون کنترل کرده است اما از مسئولین مربوطه تقاضامند است با توجه به پیامدهای این احداث، پایان بخش اعتراضات مردم شهر سجزی باشند.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.