سرویس: اجتماعی 13:00 - جمعه 15 دی 1396

در دیدار هیئت رییسه اتاق بازرگانی با معاون عمرانی استانداری مطرح شد؛

لزوم توجه به پروژه بندر خشک اصفهان/ احیای زاینده رود اولویت اول استان است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه فعالان اتاق بازرگانی استان می توانند مشاوران اقتصادی استان در بخش ها و پروژه ای مختلف باشند، گفت: این اتاق منتظر صدور مجوز فعالیت بندر خشک در استان است.

به گزارش اصفهان شرق، سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار هیئت رییسه اتاق بازرگانی با معاون عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان در ایجاد بندر خشک در استان، اظهار کرد: اتاق بازرگانی اقدامات اولیه برای ایجاد این بندر را در استان انجام داده است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه فعالان اتاق بازرگانی استان می توانند مشاوران اقتصادی استان در بخش ها و پروژه ای مختلف باشند، تصریح کرد: این اتاق منتظر صدور مجوز فعالیت بندر خشک در استان است.

وی با اشاره به آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان در ایجاد بیزینس سنتر در مجاورت سالن اجلاس سران، تاکید کرد: مشارکت اتاق بازرگانی در  احداث نمایشگاه بزرگ اصفهان  و ایجاد مرکز رشد صادرات استان  از فعالیت اتاق بازرگانی با هدف بهبود فضای کسب و کار استان است.

علی مقدس زاده نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات زیرساختی اتاق بازرگانی اصفهان، اظهار کرد: اتاق بازرگانی اصفهان ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد و بخش خصوصی و دولتی باید در کنار یکدیگر برای جذب سرمایه گذار تلاش کنند.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر اولویت استان احیای زاینده رود و حل مسئله آب است، تاکید کرد: تمام تلاش های استاندار اصفهان معطوف به حل مشکلات آب در استان است.

وی پروژه های عمرانی استان اصفهان را به دو بخش زیرساختی غیر توجه اقتصادی و پروژه های دارای توجیه اقتصادی تقسیم بندی کرد و گفت: دولت بایستی بخش اول پروژه ها را با اعتبارات ملی و استانی دنبال کند و پروژه های دارای توجیه اقتصادی را  به بخش خصوصی واگذار کند.

مقدس زاده ادامه داد: با همکاری این دو بخش می توان مشکلات استان را مرتفع کرد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.

آخرین اخبار