سرویس: سیاسی 08:00 - جمعه 15 دی 1396

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه

فراموش نکنیم در فضای جنگ نرم هستیم/ در اتفاقات اخیر حرکت‌های اولیه را جریان نفاق و گروه‌های سلطنت‌طلب انجام داد

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در اتفاقات اخیر، حرکت‌های اولیه را جریان نفاق و گروه‌های سلطنت طلب با سوءاستفاده از احساسات جوانانی که تحت تأثیر فضای مجاز قرار گرفته بودند انجام داد، عنوان کرد: فراموش نکنیم که ما در فضای جنگ نرم هستیم و در این فضا افراد گاهاً بسیار ساده فریب می‌خورند.

به گزارش اصفهان شرق، سردار یدالله جوانی با بیان اینکه اعتراضات مردمی به دلیل پاره‌ای از مسائل و مشکلات ، یک امر عادی است و این امر در همه کشورها از جمله کشور ما در مقاطع مختلف وجود داشته است، اظهار کرد: به خصوص در ماه‌های اخیر به دلیل افزایش برخی از مشکلات در حوزه مسائل اقتصادی، اعتراضاتی را در کشور شاهد بودیم. اعتراضاتی که مسئولان باید به آنها توجه و برای رفع آنها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اغتشاشاتی که به وجود آمده و آشوب‌هایی که به پا شده، کاری بود که دشمنان بیرونی از مدتها و سالها قبل برای آن برنامه ریزی کرده بودند، گفت: دشمنان در یکی دو سال اخیر نیز کارها و تلاش‌های فراوانی انجام داده‌اند تا بتوانند در یک نقطه‌ای که شرایط مناسب است، حرکت‌هایی را در ایران سازماندهی کنند و ثبات کشور را بر هم بزنند.

معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در مقطع فعلی وقتی که اعتراضات مردم به دلیل مشکلات ناشی از گرانی افزایش پیدا کرد، دشمن گمان کرد که آن شرایطی که مدتها به دنبالش بوده مهیا شده است.

سردار جوانی ادامه داد: وقتی که دشمن شرایط را مهیا دید با توجه به عوامل‌ خود و زمینه‌هایی که از طریق فضای مجازی آن‌ها را چیده بود، در چندین نقطه کشور ناآرامی‌هایی را ساماندهی کرد.

وی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر، حرکت‌های اولیه را جریان نفاق و گروهک‌های سلطنت طلب با سوءاستفاده از احساسات جوانانی که تحت تأثیر فضای مجاز قرار گرفته بودند انجام داد، عنوان کرد: فراموش نکنیم که ما در فضای جنگ نرم هستیم و در این فضا افراد گاهاً بسیار ساده فریب می‌خورند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه، در پایان با بیان اینکه کشورهایی که دشمنی آنها با ملت ایران ثابت شده است، در ماه‌های گذشته شکست‌های سنگین راهبردی را در منطقه متحمل شده‌اند، عنوان کرد: این دشمنان تصور نکنند که با حمایت و پشتیبانی ازحرکت‌های اغتشاش گرایانه می‌توانند به خواسته‌های خودشان برسند و بدانند که قطعاً این حرکت آنها مثل گذشته با شکست سنگینی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/میزان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.