سرویس: سیاسی 16:08 - پنجشنبه 14 دی 1396

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران:

ملت ایران روحیه بسیجی دارد/ پای آرمان ها ایستاده ایم

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: ملت ایران روحیه بسیجی دارد و هرگاه احساس خطر کند با تمام وجود وارد صحنه دفاع از انقلاب می شود.

به گزارش اصفهان شرق،حجت‌الاسلام علی شیرازی صبح پنجشنبه در مراسم راهپیمایی ۱۴ دی برای اعلام برائت مردم از اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: ابرقدرت‌های احمق دنیا در یک اتاق دربسته  نشسته‌اند و تصور می‌کنند با اتفاقات اخیر کار انقلاب تمام شده است اما ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی بر علیه فتنه‌گران بار دیگر به دنیا نشان داد پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران سختی و گرانی را تحمل می‌کند اما از آرمان‌های بحق خود دست بر نمی دارد، افزود: ملت ایران روحیه بسیجی دارد و هرگاه احساس خطر کند با تمام وجود وارد صحنه دفاع از انقلاب می شود.

ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌ است

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه خطاب به مستکبران و دشمنان نظام  بیان داشت: امروز شما در زمینه تحریم‌های جدید سر فریاد داده‌اید، شما از سال ۵۸ تحریم‌های خود علیه ایران را آغاز کردید و هر روز این تحریم‌ها را افزایش دادید، این ملت را از چه می‌ترسانید؟.

وی ادامه داد: این ملت امروز آمده است به دشمن بگوید همانند شهید شاه سنایی پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم به خط انقلاب و ولایت آسیب برسانید.

درخت پربار انقلاب اسلامی به رغم تمام دشمنی‌ها سر بر آسمان رسانده است

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه دشمنان از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب با ایجاد جنگ، قائله‌ و آشوب، ترور، تهاجم فرهنگی و غیره درصدد زمین زدن نظام و ارزش‌های انقلاب بودند اما تلاش آنها هرگز به ثمر نرسیده و نخواهد رسید، ابراز داشت: دشمنان امروز نیز جنگ اقتصادی و تحریم به راه انداخته‌اند اما به لطف الهی درخت پربار انقلاب اسلامی به رغم تمام دشمنی‌ها سر بر آسمان رسانده است و بسیاری از کشورهای دنیا از این انقلاب و نظام الگو گرفته‌اند.

نسل‌های مختلف انقلاب در دفاع از ارزش‌های دین و نظام تفاوتی با یکدیگر ندارند

وی با اشاره به اینکه ملت ولایت‌مدار اصفهان همواره مدافع ولایت‌فقیه خواهند بود، ابراز داشت: دشمن بداند نسل‌های مختلف انقلاب در دفاع از ارزش‌های دین و نظام تفاوتی با یکدیگر ندارند و مردم با همان صلابت و قدرتی که در دفاع مقدس در برابر دشمنان نظام ایستادگی کردند تا پای جان در برابر دشمنانی که ارزش‌های آنها را مورد حمله قرار دهند، خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام شیرازی به نیرنگ آمریکایی‌ها در اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: در فتنه ۸۸ برخی مسئولان با دشمنان نظام همراه شدند چراکه فتنه‌انگیزی دشمنان را دعوا را بر سر انتخابات پنداشتند، به فرموده رهبری در آن سال‌ها برخی از مسئولان در امتحان الهی مردود شدند ولی مردم از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند.

ایستادگی مردم پای آرمان‌های انقلاب باعث حفظ نظام در مقاطع مختلف شده است

وی در پیامی خطاب به مسئولان ابراز داشت: ایستادگی مردم در تمام سال‌های پس از انقلاب اسلامی پای آرمان‌های انقلاب باعث حفظ نظام در مقاطع مختلف شده است، مسئولان باید با تمام وجود به چنین مردمی که در راه انقلاب تمام سختی‌ها را تحمل کردند، توجه کنند و با گوش سپردن به فرمان ولایت در رفع مشکلات مردم بکوشند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران خطاب به دشمنان نظام و انقلاب با بیان اینکه چشم‌هایتان را اگر باز کنید حضور ملت ایران را در صحنه‌های دفاع از نظام مشاهده می‌کنید، تصریح کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند به ارزش‌های دینی و انقلابی این مردم آسیب وارد کند، شک نکنید که تمامی این فتنه‌ها به ضرر خودتان تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در صحنه به آمریکا، کانادا، اسرائیل، انگلیس و عربستان اعلام کردند که اگر بخواهند در مقابل دین، ارزش‌ها و ‌آرمان‌های ملت ایران بایستند در مقابل همه دنیای آن‌ها می‌ایستیم و آنها را به خاک ذلت می‌نشانیم، گفت: زمانی که سردار سلیمانی وعده داد که داعش نابود خواهد شد درست در زمان مقرر عمر این گروهک تکفیری به اتمام رسید.

ملت ایران همواره در راه رهبری و دفاع از ولی‌فقیه زمان استوار خواهد بود

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره در راه رهبری و دفاع از ولی‌فقیه زمان استوار خواهد بود، تاکید کرد: به تمام دشمنان اعلام می‌کنیم با ارزش‌های ملت ایران حتی شوخی نیز نکنید که در غیر این صورت نابودی خود را رقم خواهید کرد.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.