اصفهان شرق

بیانیه بسیج دانشجویی شرق اصفهان در محکومیت اغتشاشات اخیر

کدخبر: 155993
1396/10/13 در ساعت 23:41

به گزارش اصفهان شرق، دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در پی محکوم کردن اغتشاشات و اقدامات ضد انسانی برخی از افراد فریب خورده دشمن بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، سلام به روح ملکوتی معمار کبیرانقلاب اسلامی ایران(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و همه دلسوزان نظام مقدس اسلامی.

دانشجویان بسیجی دانشگاه های شرق اصفهان ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، بر حفظ آرامش از سوی مردم تاکید کرده و از مردم فهیم و ولایتمدار می خواهند بیشتر از همه به ضرورت حفظ آرامش در جامعه آگاه باشند و نسبت به دشمنان که همواره تلاش می‌کنند، به هر بهانه‌ای به انسجام و وحدت مردم آسیب زده و از بیان خواسته‌های به حق و انتظارات مردم سوءاستفاده کرده وجامعه را به آشوب می کشند هوشیار باشند وصف خود را از عوامل آشوبگرکه از رسانه های بیگانه تغذیه می شوند جدا کنند.

همه می‌دانیم مشکلات اقتصادی، معیشتی، آسیب‌های اجتماعی، تورم، گرانی و بیکاری دل همه را به درد آورده، اما بدون شک حل مشکلات کشور از طریق اغتشاشات و به آشوب کشیدن شهرها و تخریب اموال عمومی و تعرض به جان و مال مردم امکان پذیر نمی باشد و در خصوص مسائل اقتصادی نیازمند همت و تلاش مضاعف مسئولان ذیربط ، گوش دادن به مطالبات برحق مردم و توجه به مسایل اقتصاد مقاومتی وحفظ آرامش و وحدت مردم است.

از مقامات قضائی و مسئولان مربوطه انتظار داریم با درایت و تدبیر برای ناکامی دشمنان توطئه‌گر و رسیدگی به خواسته‌های به حق مردم عزیز کوشا باشند و در رسیدگی فوری و اشد مجازات برای فتنه گران مسامحه ننمایند.

در پایان از مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه دعوت می کنیم که در مراسم تشییع شهید سجاد شاهسنائی (پنجشنبه 14 دی ماه ساعت 10 صبح میدان امام حسین به سمت میدان انقلاب )که درجریان اغتشاشات آشوبگران به شهادت رسید حضور بهم رسانند.

شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شرق شهرستان اصفهان

انتهای پیام/ اصفهان شرق