اصفهان شرق

حضور همیشه در صحنه مردم اصفهان، نقشه دشمنان را خنثی می کند

کدخبر: 155991
1396/10/13 در ساعت 23:24

سردار مجتبی شیروانیان در گفتگو با خبرنگار گروه دفاع مقدس اصفهان شرق، با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم مومن و ولایتمدار اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و فتنه 88 با حضور آگاهانه و به موقع خود به دفاع از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه پرداختند و این حضور هیچ گاه کمرنگ نمی شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: مردم با حضور خود، دشمنان را بیش از پیش ناامید و دوستاران انقلاب را امیدوار کرده اند و اگر صد سال دیگر نیاز به حضور در صحنه ملت هوشیار ایران باشد، قطعا این حرکت تکرار خواهد شد.

وی با اشاره به حماسه 9 دی که نماد بصیرت مردم کشور بود، گفت: حماسه 9 دی بصیرت ملت ایران را به دشمنان نشان داد و فتنه گران را ناکام گذاشت و این حماسه هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

سردار شیروانیان با بیان اینکه دشمن از هر موقعیتی برای دستیابی به اهداف شوم خود استفاده می کند، خاطرنشان کرد: بصیرت مردم، اجازه نخواهد داد تا دشمن اهداف شوم خود را که برضد ارزش های انقلاب و نظام است در جامعه پیاده کند و مردم ایران هیچ‌گاه عهد و پیمان خود را با رهبری فراموش نکرده و همچنان در مسیر انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند.

وی اذعان کرد: به کوری چشم دشمنان، مردم همیشه در صحنه و با بصیرت کشور، پشت سر ولایت فقیه و در حمایت از نظام اسلامی ایران حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق