سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 00:37 - چهارشنبه 13 دی 1396

با هوشیاری شهروند ورزنه ای؛

سارقان به عنف در دام قانون گرفتار شدند

دو سارق به عنف با هوشیاری یکی از شهروندان ورزنه ای و تلاش و همت نیروهای انتظامی در سه راهی رامشه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از منابع آگاه، امشب در عملیات تعقیب و گریز، دو نفر سارق به عنف در سه راهی رامشه از توابع بخش جرقویه علیا، دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

این ماموریت شبانه به همت ماموران پاسگاه انتظامی رامشه، کلانتری ورزنه، کلانتری حسن آباد با موفقیت انجام شد.

یکی از شهروندان ورزنه ای در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: شب گذشته سارقان در اصفهان اقدام به سرقت به عنف کردند که در این اقدام شوم، شماره پلاک خودروی سارقان رویت و به کلانتری های سطح شهرستان ارسال شد.

م.ح ادامه داد: امشب، سارقان که قصد عبور از ورزنه را داشتند به صورت اتفاقی به پمپ بنزین شهر ورزنه مراجعه کرده و در قبال وجه بنزین، پول دینار به پمپ بنزین پرداخت کردند.

وی از مشکوک شدن یکی از شهروندان ورزنه ای به این خودرو خبر داد و افزود: شهروند هوشیار با مشاهده خودرو و وجه غیررایج کشور در دست دو مردم سارق، مراتب را به کلانتری ورزنه گزارش داده و در عملیاتی خودرو که به سرعت متواری شده بود در ورزنه شناسایی و تعقیب شد.

شهروند ورزنه ای که خود شاهد این ماجرا بوده، به اصفهان شرق، اظهار کرد: به دلیل اینکه شماره پلاک خودروی سارقان به عنف به کلانتری ها داده شده بود، به محض تماس تلفنی شهروند با کلانتری، سارقان شناسایی و تلاش شبانه برای دستگیر این دو سارقان ادامه پیدا کرد.

وی اظهار کرد: پس از تلاش بی وقفه و با همت ماموران پاسگاه انتظامی رامشه، ورزنه و یگان تکاوری، دو سارق دستگیر و به مقامات قضائی ارجاع داده شدند.

شهروند ورزنه ای تاکید کرد: هوشیاری مردم در این رابطه می تواند کمک شایانی به کاهش جرم و جنایت داشته باشد به نوعی که با کوچکترین مساله، گزارش به کلانتری محل داده شود تا تصمیم مربوطه توسط ماموران انجام شود.

به گفته یکی از منابع آگاه، یکی از سارقان از ناحیه دست، دچار جراحت شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.