سرویس: سیاسی 10:14 - سه شنبه 12 دی 1396

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

ملت ایران اجازه صحنه گردانی به فتنه گران نمی دهد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به هوشیاری مردم ایران گفت: تعداد محدودی از فتنه گران آمده اند تا از این صحنه سوء استفاده کنند که ملت ایران با آنها مقابله خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، سید ناصر موسوی لارگانی اظهار داشت: باید افرادی که اعتراض به افزایش قیمت برخی از کالاها دارند صف خودشان را از اغتشاشگران جدا کنند و اجازه ندهند که از این اعتراض آنان نسبت به مسائل اقتصادی و بیکاری سوء استفاده شود.

وی ادامه داد: اکنون یک عده منافق که هدف آنها از ابتدای انقلاب تاکنون نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و بهترین عزیزان ما را در اول انقلاب به شهادت رساندند  و در ترورهای کور دهه ۶۰ باعث به شهادت رسیدن افراد مظلوم شدند، وارد میدان شده اند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم اکنون نباید میدان دار این قضایا شوند و در حال حاضر کسانی که سالها برای ایجاد فتنه در ایران برنامه ریزی کرده بودند، می خواهند از این صحنه ها سوء استفاده و از آب گل آلود ماهی گیری کنند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردم اگر اعتراضی به عملکرد شخص و یا گروهی یا انتقادی به تورم و اشتغال جوانان دارند باید این موضوع را از راه قانونی که قابل پیگیری است، دنبال کنند.

موسوی لارگانی ادامه داد: مردم باید مسائل خودشان را به گوش نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی برسانند و از آنها بخواهند صدای آنها را به گوش مسئولین برسانند و اکنون هم نمایندگان مصمم هستند تا اجازه افزایش قیمت حامل های انرژی و یا برخی از تصمیمات تورم زا را ندهند.

وی همچنین تصریح کرد: مردم اگر می خواهند تجمعی داشته باشند باید در جایی تجمع کنند که با مجوز و فضای مناسب باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید مراقب حرکت های ضد انقلاب، منافقین و کسانی که دشمن قسم خورده انقلاب هستند، باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از همان ساعات اولیه پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده انقلاب شروع به مخالفت و مبارزه با نظام کردند و از همان ابتدا نقشه ها و برنامه ریزی هایی در لانه جاسوسی داشتند.

موسوی لارگانی ادامه داد: ملت ایران اگر سالها نیز در تنگنای اقتصادی باشند محال است دست از نظام بردارد. چنانچه در فتنه ۸۸ ملت با حضور در ۹ دی این موضوع را ثابت کرند و اکنون اجازه اینکه دشمنان شاد شود، را نخواهند داد.

وی تصریح کرد: اکنون نیز تعداد محدودی از فتنه گرانی که آمده اند تا از این صحنه سوء استفاده کنند با ملت ایران روبرو هستند و ملت با این فتنه گران مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.