سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 17:09 - دوشنبه 11 دی 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس

جاری شدن دائمی ۵۰ میلیون مترمکعب آب در زاینده‌رود پیگیری می‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: موضوع جاری‌شدن دائمی ۵۰ میلیون مترمکعب آب در بستر رودخانه زاینده‌رود را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش اصفهان شرق،حجت‌الاسلام احمد سالک با اشاره به جزئیات جلسه با استاندار اصفهان اظهار داشت: با استاندار اصفهان جلسه‌ای را برگزار کردیم که حدود 4 ساعت به طول انجامید و نمایندگان و مدیران استان در جلسه حضور داشتند و نماینده هر شهرستان مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کردند.

وی موضوع آب را مهم‌ترین مسئله مورد بحث جلسه با استانداری اصفهان بیان کرد و افزود: با انتصاب استاندار اصفهان نخستین جلسه با نمایندگان در مجلس برگزار شد و استاندار طرحی در راستای جریان دائمی آب در رودخانه زاینده‌رود مطرح کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: در حال پیگیری هستیم با طرح پیشنهادی استاندار اصفهان بتوانیم به طور دائمی 50 میلیون مترمکعب آب در بستر روخانه زاینده‌رود داشته باشیم.

وی گفت: در این جلسه از طرف نمایندگان سئوال شد که طرح پیشنهادی جریان دائمی آب در بستر رودخانه زاینده‌رود تاکنون چه میزانی پیشرفت داشته است، استاندار بیان کرد که جلسات و کمیسیون‌ها تشکیل شده و اقدامات بسیاری مطلوبی را پیش برده‌اند.

سالک مسئله آب استان اصفهان و رودخانه زاینده‌رود را اولویت نخست و مهم جلسه با استاندار مطرح کرد و اظهار داشت: طی برگزاری جلسه مواردی از جمله اشتغال، بیکاری، ازدواج، بحث رکود و مالیات، سخت‌گیری‌ها برای سرمایه‌گذاران در اصفهان، روند تسهیل کسب و کار و موانع رفع رشد تولید ملی مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: سیاست استاندار اصفهان برطرف‌کردن موضوع آب با تعامل است و در همین زمینه ارتباط‌‌های مطلوبی انجام شده و امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.