اصفهان شرق

مردم مراقب فتنه‌گران باشد/ عناصر فتنه از خارج کشور خط می گیرند

کدخبر: 155824
1396/10/11 در ساعت 11:18

به گزارش اصفهان شرق،حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار داشت: خواسته‌های اقتصادی مردم بحثی بجا و صحیح است و مسئولان باید پاسخگوی این درخواست‌های به حق باشند.

وی افزود: بر این اساس صداو سیما می تواند با برنامه‌ریزی‌های درست خواسته‌های مردمی را به شکل مسئولانه و متعهد انعکاس داده و نمایندگان و مسئولان را به پاسخگویی دعوت کند.

گزارش های اقتصادی دولت نباید با واقعیت‌های جامعه مغایر باشد

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با توجه به اخبار و گزارش‌های مداومی که در روزهای اخیر توسط رئیس جمهور و معاونان درباره کاهش تورم و رکود در کشور و رعایت حال نیازمندان و در پاسخ به اعتراضات مردمی ارائه می‌شود، ابراز داشت: این گزارش‌ها با واقعیات هم‌خوانی نداشته و ندارد، از مسئولان می‌خواهیم مطالبی را در سخنرانی‌های خود ارائه دهند که با واقعیت‌های جامعه مغایر نباشد و صادقانه با مردم روبرو شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نظارت بر عملکرد دولت توسط مجلس دارای ضعف است، اظهار داشت: نمایندگان به این نقش مهم خود واقف بوده و مردم نیز از نمایندگان حوزه‌های انتخابیه در زمینه این عملکرد مطالبه‌گری داشته باشند.

 خواسته‌های اقتصادی مردم از دولت و مسئولان امری بجا است

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با تصریح این نکته که خواسته‌های اقتصادی مردم از دولت و مسئولان امری بجا است، گفت: باید این نکته را اشاره کنم که در شرایط کنونی مردم باید مراقب باشند چراکه افرادی با توجه به ماموریت‌هایی که از ناحیه کشورهای بدخواه ایران مانند عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا دریافت کرده‌اند به دنبال موج سواری بر روی خواسته‌های به حق مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید دقت کنند که با افراد فتنه‌گر و دارای مقاصد سیاسی همراه نشوند، ادامه داد: البته از دیدگاه بنده تجمع اگر با مجوز انجام شود یا در فضاهای سربسته و با حضور مسئولان برای پاسخگویی باشد نه تنها اشکالی ندارد، بلکه یک سنت حسنه است.

حاجی دلیگانی ابراز داشت: به عنوان یکی از نمایندگان مجلس آمادگی دارم  که با حضور در میان مردم درحوزه مسئولیتی خود یعنی نمایندگی مجلس در امر قانون‌گذاری و نظارت و رساندن پیام مردم به مسئولان پاسخگو باشم.

تورم، رکود و بیکاری، تبعیض تنها در یک شهرستان قابل رفع نیست

وی اضافه کرد: البته مشکلاتی مانند تورم، رکود و بیکاری، تبعیض و غیره مسایلی است که تنها در یک شهرستان قابل رفع نیست و باید در سطح کلان و توسط قوه مجریه بر اساس قید مجلس پاسخگو بوده و برنامه‌ریزی کند و مجلس نیز از کمک‌های لازم در این ارتباط دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/مهر