سرویس: جهادومقاومت 08:00 - دوشنبه 11 دی 1396

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان:

مسئولان با تمام وجود به مردم خدمت کنند/ باید جلوی قاچاق از مبادی رسمی و غیررسمی گرفته شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، با بیان اینکه مسئولان باید جلوی قاچاق موجود در کشور که به صورت رسمی و غیر رسمی وارد می شود را بگیرند، گفت: این قاچاق کالا منجر به این می شود که تولید ما مختل شده و آمار بیکاری بالا برود.

 

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی شیروانیان، در رابطه با 9 دی و اهمیت آن در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از ویژگی های 9 دی این است که مردم یک بار دیگر پیوند خود را با ولایت و رهبری و آن بصیرتی که از پیوندی که از منویات مقام معظم رهبری به دست آورده بودند به نمایش گذاشتند.

مردم در 9 دی با سیدالشهدا(ع) تجدید بیعت کردند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، با بیان اینکه مردم در این روز دشمن شناسی و دوست شناسی را به منصه ظهور گذاشتند، عنوان کرد: عده ای در کشور براساس برنامه ریزی که استکبار و عوامل داخی آن ها انجام داده بودند در مقابل نظام جمهوری اسلامی و در مقابل خون شهدا ایستادند که مردم به خوبی این ها را شناختند و صف خود را از این ناآگاهان و معاندان جدا کردند.

وی با بیان اینکه بخشی از این توطئه ها در روز عاشورا و در توهین به عاشورا بود، خاطرنشان کرد: مردم بسیار خوب تشخیص دادند که این افراد نه مشکل سیاسی دارند و نه دغدغه ای در رابطه با انتخابات و رای آوردن این شخص و آن شخص دارند و با اسلام، قرآن و ولایت مشکل دارند و لذا صف خود را از این فتنه گران جدا کردند و آن هایی که در صحنه بودند سفره عوامل بیگانه و عوامل استکبار را جمع کردند.

مسئولان با تمام وجود به مردم خدمت کنند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با تمام وجود به مردم خدمت کنند و قدر آن ها را بدانند.

وی ادامه داد: این ها همان مردمی هستند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و از هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی کردند و همان هایی هستند که در دفاع از جای جای انقلاب اسلامی حضور داشتند، لذا مسئولان باید قدرشناس باشند و در مسیر رفع مشکلات مردم، تدبیر و برنامه ریزی برای رفع نیازهای اولیه که توقع زیادی هم نیست تلاش کنند.

سردار شیروانیان با بیان اینکه امنیت امروز به برکت خون شهدا و شهدای مدافع حرم به وجود آمده است، عنوان کرد: مسئولان باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

به گفته وی، نام گذاری هایی که رهبری برای هر سال دارند، به  راه و مسیر مسئولان جهت می دهد و باید بر اساس این نامگذاری ها عمل کرد.

مسئولان جلوی قاچاق کالا را بگیرند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، با بیان اینکه مسئولان باید جلو قاچاق موجود در کشور که به صورت رسمی و غیر رسمی وارد می شود بگیرند، خاطرنشان کرد: این قاچاق کالا منجر به این می شود که تولید ما مختل شده و آمار بیکاری را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: مسئولان اگر به این یقین رسیدند که کالایی قاچاق است و تولید داخلی به خاطر وجود آن ضربه می خورد، یک بار برای همیشه این کالاها را آتش بزنند تا دیگر کسی به راحتی توان واردات کالاهایی مانند خلال دندان و هویج و ماکارونی را نداشته باشند.

سردار شیروانیان ادامه داد: اگر مسئولان با قاطعیت جلوی قاچاق را بگیرند، هم تولید رونق گرفته و هم بیکاری مرتفع می شود و این خود عاملی می شود که همراهی مردم با مسئولان را برای همیشه به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.

آخرین اخبار