سرویس: سیاسی 15:10 - یکشنبه 10 دی 1396

نمایند مردم اصفهان

مسئولان حرف مردم را بشنوند/ اعتراضات را در مسیر قانونی قرار دهید

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اعتراضات مردمی اخیر در اصفهان و برخی شهرهای دیگر گفت: مسئولان و دولت باید حرف مردم را بشنوند، اعتراضات مردم را در مسیر قانونی قرار دهند و برای رفع موانع اقتصادی تلاش کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان اظهار کرد: همیشه شروع تجمعات نشأت گرفته از مطالبات است، اما ادامه آن به دست کسانی که شروع می کنند نیست؛ اکثر اعتراضات و مطالبات مردم بحق بوده که برخی از آنها مربوط به حقوق بازنشستگان، سپرده گذاران موسسات، بیکاری و رکود، تبعیض، نگرانی در رابطه با گرانی ها و قیمت سوخت و  … که همه آنها دست به دست هم داده و باعث تجمع مردم شده است.

وی افزود:  برخی از این اعتراضات با مجوز  و برخی از آنها بدون مجوز در یک مسیر ساختار شکنانه و غیر معقول باعث فضاسازی و سوء استفاده برای هدایت هایی از بیرون شده است.

فولادگر با اشاره به انحراف مسیر برخی از این اعتراضات، گفت: تجمعاتی که تبدیل به آشوب می شود، به اموال عمومی آسیب می زند و در بعضی موارد در این تجمعات شعارهایی ساختار شکنانه مطرح می شود که نمی توان آنها را مطالبات واقعی مردم دانست.

نمایند مردم اصفهان خاطر نشان کرد: البته در شرایط وقوع این آشوب ها و اعتراضات، باید حساب مردم عادی را از اقلیت افرادی که در این مواقع در صف مردم نفوذ می کنند و یا می کوشند برنامه و ماموریت های خود را پیش ببرند، جدا کرد؛ چرا که  این امر حتی در حوادث سال های  ۸۸ ، ۷۸ و ۷۱ ثابت شد که باید با هوشمندی صف مردم را با این اقلیت ها تمیز بدهیم.

وی در خصوص سیاست دولت در مواجهه با این امر اظهار کرد: مسئولان باید سعه صدر داشته باشند و اعتراضات مردم را در مسیر قانونی قرار دهند و تصمیم گیری ها را به سمتی سوق دهند که مشکلات اقتصادی مردم رفع شود؛ با توجه به نام گذاری های سالها از سوی رهبری و توصیه های مکرر ایشان در رابطه با تولید داخلی، حل مسائل اشتغال و بیکاری جوانان، رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، همه مسئولان و در راس آنها دولت که مسئولیت اجرایی را دارد، باید در جهت این مسائل کمر همت را ببندد و برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

فولادگر یادآور شد: دولت و مسئولان باید حرف مردم را بشنوند و مطالبات مردم را به کمک تشکلات صنفی در مسیر قانونی قرار دهند و تلاش کنند مشکلات اقتصادی را با اجرای سیاست ها و قوانین ابلاغ شده و رفع موانع تولید و اشتغال، حل کنند.

انتهای پیام/ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.