اصفهان شرق

دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران تمامی ندارد

کدخبر: 155780
1396/10/10 در ساعت 11:55

به گزارش اصفهان شرق، حسینعلی حاجی دلیگانی پیرامون فتنه 88، اظهار داشت: اشخاصی که فتنه را به‌وجود آوردند بدخواهانی بودند که دانسته و بعضی نیز ندانسته از اتاق‌های فرمان خارج پیروی کردند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران به‌رغم هشدارها و روشنگری‌های مقام معظم رهبری بازهم حاضر به قبول حق و شفافیت نشدند، گفت: از طرفی دیگر بعضی افراد سیاسی در داخل کشور که معمولاً به دنبال وجهه دادن حق به عنوان باطل بودند به دنبال این برآمدند که موضوع فتنه و اقدامات صورت گرفته علیه تمامیت نظام و انقلاب را با یک تحلیل سیاسی اشتباه توجیه کنند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه عملکرد سوء بانک مرکزی در نظارت بر موسسات مالی‌واعتباری سبب عدم پرداخت سپرده‌های موجود مردم در موسسات شده است، تصریح کرد: این‌ها واقعیاتی است که در جامعه وجود دارد و افراد سیاسی کار نمی‌توانند خود را مبرا بدانند و از پاسخگویی امتناع کنند.

نفوذی‌های تصمیم‌ساز دلیل مشکلات اقتصادی کشور هستند

حاجی دلیگانی گفت: دشمن به دنبال این است که پس از ورود مردم به بهانه وجود مشکلات اقتصادی اعم از بیکاری و گرانی در خیابان‌ها از این تجمعات سوءاستفاده کند و برداشتی در راستای براندازی نظام داشته‌ باشند و معترضان را معترض به نظام معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اشخاص زیادی با مطرح‌کردن اینکه نظام کارایی لازم برای رفع مشکلات را ندارد و به دنبال معرفی خود به عنوان ناجی دروغین هستند، گفت: این رفتار نیز به سران فتنه سال 88 بسنده نمی‌کند و در حالت کلی هر فردی که ساختار و توان نظام را در حل مشکلات انکار کند به نوعی به دنبال این است که خود را به عنوان ناجی به مردم تحمیل کند.

انتهای پیام/تسنیم