سرویس: اخبار شهرستان 10:04 - یکشنبه 10 دی 1396

نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف در گردهمایی مردم شهر حسن آباد؛

بهمن 57 انقلاب را ثبت و 9 دی 88 آن را بیمه کرد

نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف، در گردهمایی مردم حسن آباد، گفت: دشمنان برای ساقط کردن انقلاب اسلامی در اوایل نهضت جنگ تحمیلی را به راه انداختند ولی با این کار انقلاب ما به ثبت رسید و با حماسه 9 دی 88 انقلاب بیمه شد.

به گزارش اصفهان شرق، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف و مردم ولایتمدار شهر حسن آباد در مسجد جامع شهر حسن آباد شب گذشته برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف، در گردهمایی مردم حسن آباد، اظهار کرد: دشمنان برای ساقط کردن انقلاب اسلامی در اوایل نهضت جنگ تحمیلی را به راه انداختند ولی با این کار انقلاب ما به ثبت رسید و با حماسه 9 دی 88 انقلاب بیمه شد.

حجت السلام طالب پور با اشاره به فتنه های دشمنان، گفت: دشمنان ایران اسلامی از زمان به پیروزی رسیدن انقلاب فتنه های خود را علیه این مردم شروع کرد.

وی افزود: در اول انقلاب دشمنان ما جنگ تحمیلی را با همکاری 83 کشور آغاز کردند و هدف آن ها اشغال اهواز و تهران در مدت سه هفته بود ولی با رهبری انقلاب، وحدت کلمه و اسلام و دین به پیروزی رسید و نه تنها انقلاب ساقط نشد بلکه انقلاب ما تثبیت تر شد.

نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف، تصریح کرد: با تمام شدن جنگ نظامی دشمنان ما هنوز دست از دشمنی نکشیده اند و جنگ نرم را شروع کردند و به این نتیجه رسیدند که سه عاملی که در پیروز شدن انقلاب نقش داشت را کم رنگ یا از بین ببرند.

حجت السلام طالب پور در ادامه با اشاره به فتنه 88، گفت: یکی از مصادیق این دشمنی ها فتنه سال 88 بود که هدف آن ها براندازی نظام اسلامی بود که مردم خود جوش ایران با آفرینش حماسه 9 دی این فتنه را خاموش و انقلاب اسلامی ما را بیمه کردند.

وی با اشاره به وظیفه مسئولان در این برهه از زمان، خاطر نشان کرد: مسئولان ما باید به وعده های خود عمل کنند و مردم نیز حق مطالبه از مسئولان را دارند ولی مطالبه منطقی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، تصریح کرد: اگر مردم برای مشکل اقتصادی به میدان می آیند، باید متوجه باشند که افراد بدخواه در بین آن ها نفوذ نکنند و دنبال ایجاد فتنه دیگری باشند چرا که در فتنه 88 مردم ما هزینه ها و خسارات زیادی دادند.

حجت السلام طالب پور با تأکید بر موضوع فتنه، اظهار کرد: فتنه یعنی هوای مه آلود و در هوای مه آلود با چراغ خاموش نمی توان حرکت کرد و باید با چراغ مه شکن راه را پیدا کرد و چراغ مه شکن ما همان بصیرت است و بصیرت یعنی قطب نما داشتن و ملاک و محور داشتن است.

وی افزود: امروز ملاک و محور ما ولی فقیه است و کسانی که از ولی فقیه پیروی کردند در این فتنه لغزشی نداشتند و کسانی که از این محور پیروی نکردند سقوط کردند.

نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف، خاطر نشان کرد: همه ما باید از نعمت بزرگ رهبری حکیم و فرزانه که با روشنگری های خود انقلاب و کشور را در مواقع حساس نجات دادند شکر گزار باشیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.