سرویس: سیاسی 08:00 - یکشنبه 10 دی 1396

استاندار اصفهان

عده‌ای خارج‌نشین فکر می‌کنند با گفتن کاستی‌ها می‌توانند کاری کنند/ مردم از وحدت خود دست بر نمی‌دارند

استاندار اصفهان گفت: افرادی فکر می‌کنند می‌توانند مشکلات را ابزاری قرار داده و مردم را تحریک کنند اما مردم ما نشان داده‌اند که امکان ندارد از وحدت خود دست بردارند.

به گزارش اصفهان شرق، محسن مهرعلیزاده با اشاره به حماسه مردم در نهم دی‌ماه، اظهار کرد: حضور مردم در 9 دی و 22 بهمن و مناسبت‌های دیگر همواره پیام وحدت و همراهی با نظام و پشتیبانی از آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و رهبری را داشته است و تاکید دارد که مردم به هیچ وجه مسائل دیگری را با مسأله وحدت و ارزش‌ها عوض نخواهند کرد.

وی افزود: مردم برای این اعمال خود گواهی دارند و در این مسیر 240 هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند و ایستادند و دشمان را ناامید کردند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دشمن هراز چندگاهی متوهم می‌شود، بیان کرد: دشمن، دشمن است و از انقلاب تا به این طرف به انواع مختلف همواره طراحی کرده است و زمانی با ترورهای داخلی، زمانی جنگ و زمانی تحریم و تحریک اقوام و حالا با استفاده از افراد ضعیفی که آنور آب هستند که فکر می‌کنند با تعدادی پیام از کاستی‌ها می‌توانند کاری کنند، طراحی انجام داده است.

وی ضمن اشاره به این موضوع که مردم مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال دارند، تصریح کرد: افرادی فکر می‌کنند می‌توانند این مشکلات را ابزاری قرار داده و مردم را تحریک کنند اما مردم ما نشان داده‌اند اینگونه نیست و برای مثال مادری که 4 شهید تقدیم انقلاب کرده است تنها النگویی که دارد را برای جبهه خرج می‌کند، این موضوع نشان می‌دهد که امکان ندارد مردم از وحدت خود دست بردارند.

مهرعلیزاده گفت: حضور مردم به این معنا است که دشمن متوهم نشود و بهتر است بپذیرند انقلاب اسلامی با قدرت پیش می‌رود و در منطقه تعیین کننده است و از مردم سوریه و یمن و هر مظلومی در هر جای عالم حمایت خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همان‌طور که طرف مقابل که هر مظلومی را پیدا می‌کند مجددا به او ظلم می‌کند، ما مکلف هستیم از آن‌ها حمایت کنیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.