اصفهان شرق

خدمت برای اقشار مختلف مردم باعث افتخار است

کدخبر: 155674
1396/10/09 در ساعت 13:45

محمد حسن‌زاده‌ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق از اصفهان با اشاره به سر‌و‌سامان دادن امور‌ اداری و بخش اظهار کرد: اهتمام اینجانب از بدو خدمت در این بخش تسریع در انجام امور مردم همراه با احترام و گره گشایی از اموری که نیاز به قبول مسولیت دارد بوده است که تا حدود زیادی در انجام ان موفقیت حاصل شده است. و البته شان مردم بسیار بالاتر از این حرفها است.

رئیس اداره ثبت احوال شهر کوهپایه افزود: ثبت احوال سازمانی است که علاوه بر وظایف ذاتی خود، نقش اکسیژن را در فضای دیجیتال و مجازی برای سازمان‌های اداری عهده دار است.و روزانه صدها سازمان از خدمات و بانک‌های اطلاعاتی از ان به صورت بر خط استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: خدمت در سازمانی که پذیرای اقشار مختلف مردم از پیر، جوان، زن و مرد، شهری و روستایی است باعث افتخار و می طلبد که بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای ورود به اداره ثبت احوال کوهپایه اولین موضوعی که توجه‌ام را جلب کرد وضعیت ظاهری اداره خصوصا معبر جلو اداره و عدم حیاط سازی و عدم معبر مناسب برای جانبازان، معلولین و سالمندان بود که متاسفانه از زمان افتتاح اداره تا کنون لحاظ نشده بود.

زاده محمدی گفت: در این راستا جهت جلب کمک درون بخشی رایزنی لازم را انجام و در جلسه هفته گذشته با شهردار و اعضای شورای شهر قول مساعدت در جهت ایجاد فضای سبز در شان مردم شریف منطقه را اخذ که حتما با پیگیری و مساعدت محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه