اصفهان شرق

دروغگویی و شایعه پراکنی آمدنیوز را با بصیرت و آگاهی، باید دفع کرد/ شاخص ما ولایت فقیه است

کدخبر: 155661
1396/10/09 در ساعت 12:29

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز همایش بصیرتی با موضوع حماسه 9 دی با حضور اقشار مردم دهستان شاهتور در مسجد جامع این دهستان برگزار شد.

محمود معلمی با اشاره به اینکه باید در برابر مشکلات طبق فرموده اهل بیت(ع) صبر کرد، افزود: عده ای در طول انقلاب از مسیر خارج شدند ولی شاخص ما ولایت فقیه است و در برابر مشکلات صبر و ایستادگی خواهیم کرد.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر بصیرت ملت در برابر برخی فتنه انگیزی های دشمن بیگانه اظهار کرد: مردم گاها اعتراضی به مشکلات اقتصادی دارند ولی عده ای که قصد شوم برای کشور دارند، اعتراض مردم به مساله خاص اقتصادی را به مقاصد شوم خود گره می زنند و قصد دارند فضا را ملتهب کنند و در این خصوص باید مردم بصیرت داشته باشند و نگذارند دشمنان به مقاصد خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت و آگاهی مردم را از افتادن در دام دشمن، محافظت می کند، گفت: برخی ندانسته به جمع برخی فتنه گران رفتند و قصد آسیب به کشور را داشتند ولی متوجه موضوع شدند و خود را به حماسه 9 دی رساندند و در جمع مردم به دفاع از آرمان های انقلاب برخواستند ولی برخی دیگر همچنان به طرفداری از فتنه بلند شدند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه طبق فرموده امام خامنه ای مدظله العالی مسئولان باید پاسخگو باشند، بیان کرد: مسئولان باید نسبت به مشکلات مردم پاسخ گو باشند و مردم نیز باید مشکلات خود را به صورت قانونی به گوش مسئولان برسانند که دشمنان سوء استفاده نکنند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید نسبت به شایعه پراکنی و دروغ گویی رسانه هایی مانند آمدنیوز، بصیرت داشته باشند تا جامعه از دست افکار پلید دشمنان محفوظ بماند.

معلمی با تاکید بر حضور مردم در سالروز حماسه مردمی 9 دی گفت: 9 دی و حضور مردم با بصیرت، نظام و انقلاب را از دست نامحرمان نجات داد و باید مردم نسبت به نقشه های شوم دشمنان آگاه باشند زیرا دشمن از فضای سیاسی و اقتصادی کشور، در پی انجام نقشه های خود است.

این جلسه به همت حوزه امام حسین(ع) شهر اژیه و همکاری بسیجیان دهستان شاهتور برپا شد.

انتهای پیام/ غلامرضا قدرتی