اصفهان شرق

مسئولان باید مراقب شبیخون فرهنگی دشمن باشند

کدخبر: 155651
1396/10/09 در ساعت 16:14

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی با بیان اینکه ۹ دی یک حماسه تاریخی بود، اظهار داشت: اگر بخواهیم این حماسه را با برخی حرکت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون تسخیر لانه جاسوسی مقایسه کنیم، باید گفت حرکت مردم در ۹ دی تمام دلبستگی‌های دشمن برای نابودی انقلاب و برای مقابله قرار دادن ملت در برابر نظام و مقام معظم رهبری را نابود کرده و سبب نا امیدی دشمن شد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی مبارزه با استکبار جهانی و منافقان کوردل و فتنه‌گران خارجی و داخلی بود، افزود: دشمنان برنامه‌ریزی‌های زیادی برای مقابله و از پا درآوردن نظام انجام دادند و قصد داشتند مردم را از انقلاب جدا کنند که با حضور مردم و رقم زدن حماسه ۹ دی تمامی برنامه‌های این دشمنان قسم خورده به‌هم ریخت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند که ۹ دی در تاریخ ماند، یعنی افرادی که دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند حرکت انقلابی از خود به جا گذاشتند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیدند.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که “مواظب باشید جای جلاد و شهید با هم عوض نشود”، گفت: تعدادی از منافقان به واسطه جنایاتی که انجام داده بودند به دست قضات انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دار مجازات آویخته شدند، اما برخی افراد در مقابل حرکت‌های سپاه، بسیج و قوه قضاییه ایستاده و آن را زیر سئوال بردند.

وی به جنایت‌های منافقان در دهه ۶۰ و حرکت فتنه‌گران در سال ۸۸ که به مقدسات دین مبین اسلام و مذهب تشیع اهانت و جسارت کرده و مسجد و خیمه‌های حضرت اباعبدالله(ع) را به آتش کشیدند، اشاره کرد و افزود: در مقابل این جنایت‌ها برخی موضوع آشتی ملی و وحدت را مطرح کردند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این حوادث به ناموس مملکت هم رحم نکردند و فتنه‌گران جنایت‌هایی را مرتکب شدند، گفت: بسیجیان را زنده زنده به آتش کشیدند حال برخی از افراد از آشتی ملی و وحدت صحبت می‌کنند در این راستا باید گفت از کنار این جنایات نمی‌توانیم به سادگی عبور کنیم.

وی به خطبه‌های نماز جمعه و نصیحت و توصیه‌های مقام معظم رهبری در حسینیه حضرت امام(ره) در سال ۸۸ اشاره و تصریح کرد: حتی بعد از اینکه جنایات این افراد مشخص شد حاضر به عذرخواهی از مردم نشدند.

موسوی لارگانی ادامه داد: برخی از افراد برای کسانی که اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال برده و مورد هجمه قرار دادند، دلسوزی می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه باید به بصیرت افزایی و روشن‌گری مورد تأکید مقام معظم رهبری دقت و توجه داشته باشیم، اظهار داشت: در همه زمینه‌ها مقام معظم رهبری نکاتی را به ما گوشزد می‌کنند که راهگشا است اگر به نصایح رهبری دقت و توجه داشته باشیم هیچ فتنه‌ای در کشور ما نمی‌تواند پا بگیرد و نظام ما را مورد هجمه قرار دهد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات روز گذشته خود فرمودند که فریب ظاهر این افراد و ظاهر آمریکای جنایت‌کاری که از اول انقلاب در دشمنی با ما سر سوزنی کوتاه نیامده را نخورید، گفت: اگر ما و مسئولان بصیرت داشته و بیدار باشیم قطعاً به موقع جلوی فتنه‌گری فتنه‌گران داخلی و خارجی گرفته خواهد شد.

موسوی‌لارگانی با بیان اینکه شاید افرادی که با نظام ما عناد دارند سال‌ها دور هم نشسته و طرح و برنامه‌ریزی کردند و دنبال بهانه‌ای برای زمین زدن نظام می‌گشتند، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری بهانه‌ای شد که به دست دشمنان افتاد و حتی در حرکات و رفتارشان عنوان می‌کردند که انتخابات بهانه بود و آن‌ها هدفشان اصل اسلام و نظام اسلامی ما بود.

وی ادامه داد: شعارهایی از جمله نه شرقی، نه غربی جمهوری ایرانی یعنی ما اصلا اسلام را قبول نداریم و نیز شعارهای زننده‌ای سر می‌دادند که هدفشان از ابتدا مشخص بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند من یک انقلابی هستم و به آن افتخار می‌کنم، تصریح کرد: پیروان مقام معظم رهبری هم جزء انقلابیون هستند و هیچ ترس و واهمه‌ای از دشمنان قسم خورده این نظام ندارند.

وی با بیان اینکه یک سری رفتارهایی در سال ۸۸ صورت گرفت که مقام معظم رهبری تعبیر “نانجیبانه” را درباره آن‌ها به کار بردند، خاطرنشان کرد: این افراد با حرکت‌های زشت و زننده‌ای به میدان آمدند اما مردم و بسیجیان جان بر کف ما به واسطه بصیرت‌افزایی که مقام معظم رهبری داشتند در میدان حضور پیدا کردند و طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند و سبب شدند که یک‌بار دیگر پایه‌های نظام ما مستحکم‌تر از قبل شود.

موسوی لارگانی با بیان اینکه دشمنان ما با شگردهای مختلف به نظام ورود پیدا کردند، افزود: بیش از ۲۰ سال پیش مقام معظم رهبری نسبت به شبیخون فرهنگی به مسئولان هشدار دادند ولی متأسفانه برخی از مسئولان ما فقط این هشدارها را شنیدند ولی به آن‌ها توجهی نکردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با وجود مسائل اقتصادی و فرهنگی بر روی مردم فشارهای زیادی وارد می‌کنند، خاطرنشان کرد: همچنین با مشکلاتی که در موسسات مالی و اعتباری به وجود آوردند به نوعی قصد دارند تا مردم را به خیابان‌ها بکشانند، به نظر من باید مسئولان ما هوشیارنه‌تر عمل کنند و مواظب این حرکت‌ها باشند.

انتهای پیام/تسنیم