سرویس: اخبار شهرستان 00:32 - شنبه 09 دی 1396

در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی اژیه و بخش جلگه مطرح شد؛

حقابه كشاورزان شرق اصفهان در حال پيگيری است

رئیس صنف کشاورزی شهرستان اصفهان، گفت: مسائل کشاورزی و وضعیت آب کشاورزی و حقابه هاي كشاورزان شرق اصفهان در حال پيگيري است.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی اژیه و بخش جلگه با حضور رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش جلگه در سالن اجتماعات شهرداری اژیه برگزار شد.

عباس جلالی ریاست شورای اسلامی شهرستان اصفهان از جمله مسئولان حاضر در جلسه امروز بود.

مجتبی محسنی ریاست شورای اسلامی شهر اژیه و نائب رييس شوراي اسلامي شهرستان اصفهان در خصوص وحدت و همدلی و همچنین تلاش اعضای شوراها برای خدمت به مردم و پیگیری حل مشکلات مردم توصیه هایی ارائه کرد و گفت: وحدت و همدلی ضامن موفقیت در کارهاست و در این رابطه مسئولان باید یکدل و همدل باشند تا مشکلات مردم حل شود.

رئیس صنف کشاورزی شهرستان اصفهان پیرامون مسائل کشاورزی و وضعیت آب کشاورزی و حقابه ها و فعالیت های انجام شده و در حال پیگیری به صورت مشروح گزارش داد.

حسن محسنی با بیان اینکه وضعیت بارش مطلوب نبود و آب پشت سد به اندازه مورد نظر نرسیده است، تاکید کرد که پیگیری مسئولان صنف برای مسائل مرتبط با کشاورزی ادامه دارد.

حجت الاسلام  امیر حجتی فرد امام جمعه اژیه پیرامون مسائل کشاورزی و مشکلات مبتلا به منطقه رودشت سخنانی گفت و با توجه به شرایط فعلی جامعه و در تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب مردم را به آرامش، وحدت و انسجام ملی دعوت کرد.

مقرر شد جلسات به صورت منظم و با برنامه ادامه داشته باشد تا هرچه زودتر مشكلات مردم شريف شرق شهرستان اصفهان حل شود.

انتهاي پيام/عليرضا توكلي

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.