سرویس: اخبار شهرستان 15:03 - جمعه 08 دی 1396

از سوی مسئول بسیج دانشجویی شرق اصفهان مطرح شد؛

ماهیت حماسه 9 دی در مدارس شرق اصفهان تبیین می شود

مسئول بسیج دانشجویی شرق اصفهان گفت: باز خواني شكست فتنه آمريكايي در يوم الله 9 دی و تبيين ماهيت الهي و جوانانه اين حماسه حسيني از اولویت های برنامه ای ما در این ایام است.

محسن منصوری در گفتگو با اصفهان شرق گفت: اهمیت نهم دی ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران و اهمیت این روز برای ملت بزرگ ایران باعث شد تا بسیج دانش آموزی شهید باهنر جرقویه علیا هم  در این ایام برنامه هایی را داشته باشد.

وی  افزود: جلسات هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار شد و از واحدهای مقاومت در مدارس خواسته شد تا جلسات هماهنگی برگزار کنند و در ایّام منتهی به 9 دی در مدارس با توجه به ظرفیت هر مدرسه اقدامات متناسب انجام بگیرد.

منصوری ادامه داد: باز خواني شكست فتنه آمريكايي در يوم الله 9 دی و تبيين ماهيت الهي و جوانانه اين حماسه حسيني با شعار «حماسه 9دي ، تجلي دست قدرت الهي وشكست فتنه آمريكايي» از اولویت های برنامه ای ما در این ایام است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزش شهید باهنر در تشریح برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و نشست هاي تبييني خاطر نشان کرد: این اقدام با یک رویکرد جدید طراحی شد؛ بدین صورت که تلاش کردیم ضمن هماهنگی با  مدیران مدارس از ظرفیت صبحگاه و کلاس ها برای اجرای این برنامه استفاده شود.

وی در ادامه گفت: نوردانش، محمد یاوری رامشه، شهید مطهری حسن آباد, علی اکبر حیدری رامشه , شهید محسن صادقی روستای یخچال, مدرسه شهید نیکبخت مالوجرد و فاطمه الزهرا(س) روستای دستجرد مدارسی بودند که تا کنون بسیج دانش آموزی در آن ها حضور یافته و مسائل مربوط به حماسه روز بصیرت تببین شد.

منصوری تصریح کرد: حلقه های صالحین از دیگر برنامه های مهم بسیج دانش آموزی است؛ در جلسه ای که دو هفته قبل برگزار شد به سرگروه ها پیشنهاد دادیم تا موضوعات حلقه ها به تبیین درست و منطقی این حماسه عظیم بپردازند.

این فرمانده بسیج دانش آموزی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه هایی برای رفع فضای غبارآلود ساخته دست دشمن وجود دارد گفت: حفظ وحدت و انسجام برای ما مهم است که از همه سخنرانان و فرهنگیان که با بسیج همکاری می کردند خواستیم تلاش کنند تا ابعاد فتنه و نقش آمریکا و دشمنان قسم خورده نظام را در برنامه ریزی برای براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران تبیین کنند.

وی در پایان معتقد بود: امروز کشور ما بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به همدلی و وحدت جریانات مختلف سیاسی دارد؛ چرا که  هر عقیده ای و فکری برای خود قابل احترام است و اگر همه در راه ولایت و رهبری حرکت کنند و تحت فرمان ایشان باشند، هر فکری و هر جریانی می تواند با هدف خدمت به این انقلاب و نظام کار کند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.