سرویس: اخبار شهرستان 14:30 - جمعه 08 دی 1396

امام جمعه شهر اژیه مطرح کرد:

ایجاد فضای غبارآلود در کشور مانند نفوذ بیگانگان است

 امام جمعه اژیه گفت: تبعیت نکردن از ولایت فقیه با قانون شکنی و ایجاد التهاب و نا امنی و غبار آلود کردن فضای حاکم بر جامعه برابر با نفوذ بیگانگان و دشمنان به نظام اسلامی است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام  امیر حجتی فرد در نماز جمعه این هفته شهر اژیه ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه(س) و دعوت مردم به تقوای الهی گفت: یکی از بهترین اعمال در جامعه اسلامی از بین بردن کینه و کدورت و ایجاد روحیه اُنس بین مؤمنان است.

امام جمعه شهر اژیه افرود: یکی از بهترین تکنیک ها وروش ها برای از بین بردن کینه و تنفر، هدیه دادن به یکدیگر است؛ چرا که کاربرد دادن هدیه به گونه ای است که مانند آفتاب گرم تابستان که تکّه یخ را ذوب می کند دادن هدیه نیز به همین گونه عمل می کند.

خطیب نماز جمعه اژیه در بیان دومین خطبه این هفته خاطر نشان کرد: عملیات تروریستی انتحاری در کابل توسط گروهک تکفیری صهیونیستی داعش را به شدّت محکوم می کنیم.

حجت الاسلام حجتی فرد همچنین از حماسه عظیم 9 دی یاد کرد و گفت: مهترین عامل رخداد فتنه ۸۸ به دلیل تبعیت نکردن از ولایت فقیه بود، چرا که ما فراموش کردیم امام خمینی(ره) پشتیبان ولایت فقیه باشید تابه مملکت آسیب نرسد.

وی تبعیت نکردن از ولایت فقیه با قانون شکنی و ایجاد التهاب و نا امنی و غبار آلود کردن فضای حاکم بر جامعه برابر با نفوذ بیگانگان و دشمنان به نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: همان گونه که رهبری فرمودند، امروز باید حدس زد دشمن چه کاری می خواهد در رابطه با دشمنی با ایران انجام دهد که البته یکی از مهم ترین کارهای دشمن خبیث، نشر اکاذیب، دروغ پردازی و شایعه پراکنی های مختلف است.

حجتی فرد ادامه داد: نا امیدکردن مردم، متهم کردن و بیان دروغ های شاخ دار دشمن ساز به همراه حرکت های جناحی و جناح بازی در آوردن از حیله های دشمن برای مردم و نظام است که ما نباید از این موضوع غافل شویم.

امام جمعه اژیه در پایان خاطر نشان کرد: همان گونه که رهبری هم فرمودند، همه مدیران خدمات داشته اند و در کنار خدمات صدمات هم وجود داشته است؛ خدمات باید بیان شود و صدمات نیز باید مورد نقد منصفانه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.