سرویس: اخبار شهرستان 12:16 - جمعه 08 دی 1396

فرمانده بسیج حوزه حضرت امیرالمومنین(ع) بخش کوهپایه مطرح کرد؛

حرکت سریع قطار انقلاب، دشمنان را به فکر طراحی فتنه انداخت/ فتنه ۸۸ حاصل تصمیم چند ساله دشمن بود

رجبی فرمانده بسیج حوزه حصرت امیر بخش کوهپایه گفت: حرکت سریع قطار انقلاب به سمت اهداف اسلامی، باعث ناامیدی دشمنان و طراحی واقعی فتنه 88 از سوی آنها بود.

حسین رجبی امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، اظهار کرد: وقتی کشوری گام‌های محکم و با صلابت خود را به سوی پیروزی بر می‌دارد هر چه به مقصد و قله نزدیک تر می شود پرتگاهای مسیر بیشتر می شود.

فرمانده حوزه حضرت امیر بخش کوهپایه تصریح کرد: اگر در جامعه اسلامی مومنین در پیمودن این مسیر خود را به سلاح بصیرت که حاصل ایمان و تقوای الهی است مجهز نکنند آنگاه توان خوب دیدن و خوب شناختن دشمن را از دست می دهند و در این صورت آنچنان سقوط خواهند کرد که اثری از آنها باقی نخواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فشارهای متعدد دشمن در طول چند دهه بعد از انقلاب اسلامی و با توجه به امتحان شیوه‌های مختلف در از بین بردن این نظام اسلامی و مردمی که از جمله آن‌ها می توان به تحمیل ۸ سال جنگ و تحریم‌های همه جانبه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد.

رجبی گفت: دشمنان در تمامی این امور شکست سختی را متحمل شدند و به نتیجه‌ای نیز نرسیدند و امت اسلامی ما با اعتماد به خداوند و اطاعت از ولی فقیه توانستند گام های اساسی را در پیشرفت این نظام اسلامی بردارند.

حسن رجبی اذعان کرد: وقتی دشمن در تمام عرصه‌ها شکست مفتضحانه‌ای را تجربه کرد بر خود فرض دانست تا کار انقلاب را یکسره کرده و با روش دیگری که در طول چندین سال در دیگر کشورها تجربه نموده بود و موفقیت‌هایی را هم کسب کرده بود وارد عرصه کار زار با نظام اسلامی شود.

*تقلب، رمز عملیاتی دشمان در فتنه 88 بود

وی بیان کرد: دشمن می خواست این نظام را به دست زمینه سازان انقلاب و فرزندان نسل‌های بعد از آن به سقوط و نیستی کشاند و با این روش اولا بدنامی و دشمنی را نسبت به خود دور نموده و از طرفی بدون هیچ گونه هزینه ای موفقیت بزرگی را در طول تاریخ به نام خود ثبت کند.

فرمانده حوزه بسیج امیر المومنین بخش کوهپایه تصریح کرد: دشمنان قسنم خورده ما به سرکردگی امریکا و با کمک هم پیمانانش و همچنین عناصر انقلابی خسته و پشیمان و با سوء استفاده از تب انتخاباتی و با دروغ بزرگ تقلب به عنوان رمز عملیات بر اندازی، وارد کار زار شد و با بکار گیری غول رسانه ای خود درجهان به تبلیغات و جنگ روانی پرداخت.

حسین رجبی در ادامه گفت: غافل از اینکه این نظام با سایر کشورهایی که در آنها انقلاب رنگین اتفاق افتاده بود تفاوت‌های اساسی داشت و آن تفاوت ها عبارت بود از روحیه جهاد و شهادت طلبی و زیر با ر ظلم نرفتن و از همه بالاتر قدرت بالای مرجعیت و رهبری دینی که به عنوان دو دژ محکم در برابر تمام تلاش‌های دشمنان انقلاب را حفظ کرده بود.

وی اظهار کرد: این گونه مدت ۸ ماه کشور و نظام اسلامی را دچار فتنه کردند که در طول این چند ماه رهبری به عنوان دیده بان انقلاب با ارشاد و نصیحت و راهنمایی‌های پدرانه و دلسوزانه به تمام طرف‌ها و آحاد مردم؛ از آنها خواست تا به قانون اتکا کنند که مردم آگاه و همیشه در صحنه سریع متوجه فتنه شدند و به خیل مدافعان انقلاب پیوستند.

رجبی اظهار کرد: ولیکن عده‌ای از افراد که ما آن‌ها را سران فتنه می‌خوانیم حتی با طول گذشت یک سال بعد از انتخابات خود را به عنوان پیاده نظام دشمن در مقابل نظام اسلامی قرار دادند و رافت نظام اسلامی را درک نکردند و از این رو بود که نظام اسلامی در راستای حفظ آرامش و امنیت عمومی که مطالبه همه شده بود اقدام به حصر خانگی این افراد کرد.

*لازمه بصیرت، تقوا و دشمن شناسی است

وی عنوان کرد: این در حالی است که هزاران خسارت بزرگ بر دوش نظام اسلامی وارد شد که از همه آنها مهم تر می توان به خسارت بزرگ و نابخشودنی تهمت و افترا زدن تقلب به نظام اسلامی در انتخابات یاد کرد.

حسن رجبی افزود: مردم ایران اسلامی که خیانت‌های آمریکا و هم پیمانانش را از سال 1332 تا کنون به یاد داشتند این بار هم باتشخیص درست و عمل به اندازه و به هنگام خود و حضور ارزشی خود در صحنه که حاصل ایمان و اعتقاد به نصرت الهی بود شر این فتنه را از سر نظام اسلامی کم کردند.

فرمانده حوزه امیر بخش کوهپایه گفت: خدا را شاکریم که با منتی که بر ما گذاشت با رهبری امام گونه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز مردم ما سربلند از این آزمایش و امتحان الهی بیرون آمدند و در یک کلام می توان بصیرت مردم را که لازمه ان تقوای الهی، ولایت مداری، دشمن شناسی و وقت شناسی است عنوان کرد.

رجبی خاطرنشان کرد: در بحث فتنه باید توجه داشت که آدرس غلط به ما ندهند که فتنه ۸۸ محصول اختلاف دو جناح یا گروه سیاسی یا حاصل اختلاف چندین نامزد انتخاباتی با همدیگر است این دسیسه ای است از سوی دشمن که ما را از دشمنی با خودش غافل کند.

وی اذعان کرد: امروز هر انسان عاقلی و اهل تدبیری بعد گذشت چندین سال از فتنه ۸۸ و خوابیدن فضای مشتبه و غبارآلود فتنه و مشخص شدن حقایق به این نکته رسیده که فتنه ۸۸ حاصل چندین سال نقشه و تصمیمات دشمنان قسم خورده اسلام وانقلاب و ایران اسلامی است.

فرمانده حوزه حضرت امیر بخش کوهپایه تصریح کرد: دشمن به خشم آمده از حرکت سریع قطار انقلاب به سمت اهداف والای اسلامی را بر آن داشته تا به عنوان آخرین تیر خود بر بدنه انقلاب اسلامی شلیک کند اما ولایت مداری و فصل الخطاب قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری توسط مردم همیشه در صحنه، و با بصیرت ایران اسلامی مشت محکمی را بر دهان یاوه گویی‌های دشمنان زد و بر تمام افکار وتخیلات باطل آنها نیز مهر ابطال زد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.