سرویس: اجتماعی 14:11 - پنجشنبه 07 دی 1396

فرماندار اصفهان خبر داد

اشتغال 99 هزاری زنان در اصفهان

فرماندار اصفهان گفت: حدود 99 هزار نفر از زنان استان در مراکز مختلف شاغل هستند، ۲۰۰ سازمان مردم نهاد هست که ۱۷۵ سمن در رشته‌های مختلف فعال هستند.

به گزارش اصفهان شرق، احمد رضوانی امروز در نشست تخصصی راهکارهای افزایش مشارکت زنان در توسعه روستا اظهار داشت: نقش زنان در توسعه، پیشرفت و‌ سازندگی‌ پس از انقلاب دارای اهمیت بالایی است و به همین سبب حوزه زنان نیازمند توجه بیشتری است.

وی افزود:  توسعه روستایی از گذشته تا به امروز و‌ در همه دولت‌ها مورد اهمیت بوده است اما هنوز امکانات، خدمات و… هنوز کافی نیست.

فرماندار اصفهان گفت: اصفهان یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است و یک میلیون و 109 هزار نفر از جمعیت آن را جامعه زنان تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: حدود 99 هزار نفر از زنان استان در مراکز  مختلف شاغل هستند، 200 سازمان مردم نهاد هست که 175 سمن  در رشته‌های مختلف فعال هستند و حتی در حوزه دهیاری تعدادی از این زنان مشغول به کارند‌.

رضوانی در پایان توصیه کرد: برای توسعه روستا با مشارکت زنان  جدیت و‌برنامه‌ریزی بیشتری لازم است و زنان با ارائه راهکارهتی مناسب در حوزه اشتغال بانوان و فعالیت‌های دیگر باید فعال‌تر برخورد کنند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.