سرویس: اخبار شهرستان 12:33 - پنجشنبه 07 دی 1396

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی منطقه جرقویه علیا:

حماسه ۹ دی بصیرت مردم در پیروی از ولایت فقیه بود

حجت الاسلام صادقی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی منطقه جرقویه علیا گفت: ملت بزرگ ایران خط قرمزش ولایت فقیه است و در این راه با کسی تعارف ندارد.

حجت الاسلام عباس صادقی در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن گرامی داشت حماسه جاویدان 9 دی اظهار کرد: حرکت خود جوش همراه با بصیرت مردم قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دی ماه 88 برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم شد که با عنایت الهی شکل گرفت.

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی منطقه جرقویه علیا با اشاره به علت پیروزی مردم ایران در حوادث انقلاب افزود: اگر عمیق به حواد چندین ساله ایران نگاه کنیم آنچه که کشور را از حوادث نجات داد دست قدرت الهی که فوق همه قدرت هاست و در کنارش آگاهی و بصیرت مردمی بود.

وی گفت: مردم نتوانستند توهین دشمنان و دست نشاندهای آنها در داخل به اهل بیت(ع) را تحمل کنند و به این واسطه حماسه 9 دی 88 خلق شد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به نقش ولایت در پیروزی حوادث انقلاب افزود: دشمنان زبون بدانند که ملت بزرگ و بصیر ایران خط قرمزش ولایت فقیه است و در این راه با کسی تعارف ندارد و اگر عده ای فکر می کنند، می توانند امت را در برابر رکن نظام قرار دهند سخت در اشتباه هستند.

انتهای پیام/ صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.