اصفهان شرق

لزوم شرکت همه اقشار در برنامه‌های ملی مذهبی نظیر حماسه 9 دی احساس می شود

کدخبر: 155463
1396/10/07 در ساعت 11:59

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان، صبح امروز اولین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حماسه 9 دی ماه سالروز حماسه بصیرت بخش کوهپایه برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق اظهار کرد: در این جلسه مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر بخش کوهپایه با توجه به تغییر بخشدار و برخی دیگر از مسئولین انتخاب شدند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد به منظور بزرگداشت حماسه ۹ دی جلساتی در شهر‌های کوهپایه، تودشک و سجزی برگزار شود و پایگاه‌های مقاومت بسیج و روستاها نسبت به بصیرت افزایی و نشست‌های سیاسی اقدام کنند.

فرمانده حوزه حضرت امیر بخش کوهپایه با اشاره به حضور کمرنگ اصناف در مراسمات ملی مذهبی بخش، تصریح کرد: باید تمامی اقشار در برنامه‌های ملی مذهبی شرکت کنند و مدیران ادارات بخش نیز که گاها در بخش ساکن نیستند با شرکت در این مراسمات در خود بخش، سهولت دسترسی مردم به آن‌ها را ایجاد کنند.

رجبی اذعان کرد: در این جلسه مقرر شد قبل از فرا رسیدن دهه‌ فجر سه جلسه دیگر تشکیل شود که جلسه اصلی تا پایان دی و جلسات فرعی تا پنج بهمن انجام و مقدمات جشن پیروزی انقلاب فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران؛ تدارک یک مراسم باشکوه برای این پیروزی را در دست داریم از این جهت پیش برنامه‌های ازمایشی ان را امسال انجام و با نظر سنجی از اقشار مختلف مقدمات برگزاری مراسم با شکوه را در سال بعد ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه