سرویس: اخبار شهرستان 14:26 - چهارشنبه 06 دی 1396

بخشدار جرقویه علیا، در ستاد بزرگداشت 9 دی:

۹ دی، روز تجدید میثاق با ولایت و نماد بصیرت ملت ایران است

بخشدار جرقویه علیا، گفت: حماسه ۹ دی روز نماد عزت و استقلال و بصیرت افزایی مردم ایران است و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به حساب می آید.

به گزارش اصفهان شرق، ستاد هماهنگی برنامه های گرامی داشت روز 9 دی ماه با حضور بخشدار، شهردار و مسئولان فرهنگی و دهیاران منطقه جرقویه علیا در سالن بخشداری تشکیل شد.

بخشدار جرقویه علیا، حسین بهزادفر با اشاره به حماسه روز 9 دی ماه 88، گفت: حماسه 9 دی روز نماد عزت و استقلال و بصیرت افزایی مردم ایران است و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به حساب می آید.

بهزادفر، ادامه داد: مردم در این روز نشان دادند که اگر کسی بخواهد در برابر دین و ایمان ملت ایران بایستد مردم با تمام وجود در برابر او به پا می خیزند.

وی افزود: این روز را به نام روز بصیرت نام گذاری کردند و تبدیل به یوم الله و ماندگار شده است و وظیفه همه ماست که این روز را گرامی بداریم.

بخشدار جرقویه علیا، خاطر نشان کرد: در حماسه 9 دی همه مردم فارغ از جناج بندی سیاسی در حمایت از نظام اسلامی خود جوش شرکت کردند، حوادث فتنه 88 و حماسه 9 دی باعث عمیق تر شدن بصیرت مردم شد

بهزادفر، با دعوت از مردم ولایتمدار منطقه جرقویه علیا، تصریح کرد: مردم با شرکت در مراسمی که به همین مناسبت در روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر حسن آباد، برگزار می شود، شرکت کنند.

مقرر شد در خیابان ها و میادین اصلی پرچم و بنر و پلاکارد مربوطه نصب شود، همچنین دهیاران نیز در روستاها با نظر هیئت امنای مساجد مراسمی در این موضوع برگزار کنند.

انتهای پیام/صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.