سرویس: اخبار شهرستان 11:55 - چهارشنبه 06 دی 1396

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

کوتاهی مسئولان و عمل نکردن به رهنمودهای رهبری/ بصیرت افزایی، راهکار مقابله با فتنه

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی، گفت: وقتی راهکار‌های برای مقابله با فتنه ۸۸ در کشور مطرح شد، رهبر معظم انقلاب فقط بصیرت افزایی مردم را راهکار درست دانسته و خود پیشرو در ایجاد این بصیرت افزایی برای مردم بودند

به گزارش اصفهان شرق، مراسم جشن میلاد امام حسن عسگری و بزرگداشت حماسه ۹ دی در شهر سجزی باحضور گسترده مردم این شهر برگزار شد.

رمضانعلی غلامرضایی، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران برکات بسیار زیادی ایجاد و حتی بسیاری از دستاورد‌ها و درس‌ های انقلاب منشا قیام و آزادی خواهی در نقاط دیگر جهان شد و این انقلاب عزت و احیای دین را به ارمغان آورد.

وی کوتاهی مسئولان و عمل نکردن به ارزش‌ ها، باورها و رهنمودهای رهبری را باعث ایجاد مشکلات در جامعه دانست و افزود: بزرگ ترین مشکل حال حاضر جامعه اقتصادی و معیشت مردم است و حادث شدن این مشکلات و ناتوانی در برون رفت آن ربطی به دین و انقلاب نداشته و در گرو رفتار ما و مسئولان است.

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، با اشاره به برجام، تصریح کرد: مذاکره با کشوری که هر لحظه فکر براندازی جمهوری اسلامی است اشتباه و قیاس آن با مذاکره پیامبر با مشرکین قیاسی باطل است چرا که پیامبر برای اعتلای اسلام مذاکره کرد و یکی از بندهای مذاکره ممنوعیت توهین به مسلمانان بود.

وی خاطرنشان کرد: سلاح ما در هشت سال دفاع مقدس ایمان و معنویت و نکته پیروزی عمل به قران، فرمان الهی  و فرمانبرداری از رهبری بود که امروز نیز راهکار حل مشکلات است.

غلامرضایی، گفت: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب بیداری اسلامی مردم  در منطقه بود در حالی که کشورهای منطقه اکثرا با افرادی فاسق، خائن یا دست نشانده امریکا اداره می شوند اما این الگو گیری از انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و نفوذ معنوی و سیاسی جمهوری اسلامی را به همراه آورد.

رمضانعلی غلامرضایی، تصریح کرد: بعد از شکست‌های پی در پی دشمن و پشت سر گذاشتن بحران‌ها یکی پس دیگری؛ انقلاب اسلامی ایران روز به روز استوارتر و مجهز تر می شد، دشمنان راهکار و فتنه و نابودی انقلاب را در درون و قرار دادن گروهای مردم در مقابل هم دانستند که این روش و جنبش‌های رنگین در بسیاری از کشورها نیز اتفاق و عملی شده بود.

غلامرضایی، افزود: در آغاز فتنه شاید حق و باطل آشکار نبود و بسیاری سر در گم شده بودند اما وقتی معیار حق میزان سنجش قرار گرفت با گذشت زمان و تحرکات دشمن ابعاد فتنه به خوبی آشکار شد.

این کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی، گفت: وقتی راهکار‌های برای مقابله با فتنه ۸۸ در کشور مطرح شد، رهبر معظم انقلاب فقط بصیرت افزایی مردم را راهکار درست دانسته و خود پیشرو در ایجاد این بصیرت افزایی برای مردم بودند و ثمره ایجاد همین بصیرت مردم حماسه ۹ دی بود که اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: سه روز بعد از انتخابات این ضد انقلاب نبود که در خیابان‌ها جمع شدند بلکه مردمی بودند که هنوز حق و باطل برای آنان اشکار نشده بود که بعد از مدت اندک به دلیل بصیرت و اگاهی و تشخیص حق راه خود را جدا کردند.

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی، اظهار کرد: بعد از این که در تاسوعا به مقدسات مردم توهین شد و شعاراتی بر ضد انقلاب بیان و عکس امام پاره شد مردم با اتحاد فریاد محاکمه برای سران فتنه را سر دادند.

غلامرضایی، گفت: اما هنوز رویکرد گذشت از سوی نظام در رفتار با آن ها وجود داشت اما در تاریخ ۲۵ بهمن سال هزار و ۳۸۹ بعد از اینکه مردم جشن پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشته بودند فراخوانی از سران فتنه صادر شد که دیگر جای هیچ گذشتی را به خود نمی دید و حصر آغاز شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان برای برهم زدن ثبات انقلاب اسلامی ایران راه اندازی داعش بود که با بیداری اسلامی و قدرت دینی و رشادت جوان‌های با بصیرت جامعه اسلامی دشمن نتوانست اهداف خود را پیش ببرد.

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی، افزود: جوانان باید استفاد‌های مفید از دنیای مجازی را بیاموزند و از آن استفاده مفید کنند، چرا که دنیای مجازی چون شمشیری دو لبه است که غفلت از آن پیامد‌های جبران ناپذیر در جامعه را به همراه خواهد داشت و باید با ایجاد بصیرت و آگاهی و گرامی داشتن یاد شهدا این انقلاب را حفظ و به دست صاحب اصلی خود برسانیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.