سرویس: سیاسی 13:03 - چهارشنبه 06 دی 1396

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

پاسخ دندان‌شکن مردم در ۹ دی به بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی/ علم‌داران رفع حصر بدانند وقایع عاشورای سال ۸۸ از یادها نمی‌رود

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با صدور بیانیه‌ای در آستانه روز ۹ دی، اعلام کرد: کسانی که علم‌دار رفع حصر شده‌اند بدانند وقاحت اخلال گران و سکوت معنادار رهبران آن‌ها در وقایع عاشورای سال ۸۸ از یادها نمی‌رود.

به گزارش اصفهان شرق،  بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در آستانه حماسه باشکوه ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انتخابات سال ۸۸ یکی از حماسه‌سازترین انتخابات نظام اسلامی بود که با حضور گسترده و شورانگیز مردم، می‌توانست تبدیل به یک نماد و الگوی موفق از دموکراسی اسلامی، در جهان سرمایه‌داری شود تا جایی که باراک اوباما رئیس‌جمهور وقت ایالات‌متحده با حضور در برابر دوربین‌ها از تغییر موضع در قبال نظام جمهوری اسلامی سخن به میان آورد. آنچه کارشناسان، اعتراف غیرمستقیم امریکا به مقبولیت نظام در نزد مردم، می‌دانستند؛ اما فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری باعث شد تا این حماسه بزرگ به یک برهه تاریک و به تعبیر مقام معظم رهبری به وهله‌ای غبارآلود در تاریخ انقلاب تبدیل شود. این فضای غبارآلود به‌گونه‌ای شرایط را تحت تأثیر قرار داد که هیچ‌کس، چه خواص جامعه و چه عامه مردم، از انحراف در مسیر انقلاب اسلامی مصون نبودند. مع‌الوصف آنچه سران فتنه تقلب نامیدند و به‌واسطه آن نه‌تنها فرصت طلایی پس از انتخابات که هشت ماه از سرمایه و عمر کشور را بازیچه منافع وهم‌آمیز خود کردند، برنامه‌ای بود که طرح عملیاتی و تئوری آن در آن‌سوی مرزها و توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های جاسوسی کشورهای معاند با نظام از مدت‌ها قبل ترسیم‌شده و منتظر فاز عملیاتی بود.

از ماه‌ها قبل از انتخابات رسانه‌های معاند شروع به طرح نظریه تقلب در اذهان عمومی ‌کردند. چگونه رسانه بی‌بی‌سی فارسی که در آن سال میلیاردها پوند بودجه دریافت کرد این ادعا را دارد که اخبار را بی‌طرفانه مخابره می‌کند درحالی‌که صراحتاً نیز از شخصی حمایت می‌کند که پس از انتخابات تبدیل به یکی از رهبران فتنه می‌شود؟! مدعیان تقلب در انتخابات چرا به‌جای اقدام در چهارچوب قانونی و تعیین‌شده برای بررسی صحت انتخابات فقط بر این رأی پافشاری می‌کردند که تقلب شده و باید ابطال انتخابات را اعلام کرد؟! چرا برای ادعای خود دلیل محکم و قانع‌کننده نمی‌آوردند و تنها به حرف بسنده می‌کردند؟! آیا چاره کار در بی‌اعتبار کردن شورای نگهبان به‌عنوان ناظر انتخابات و سایر ارکان و ساختارهای اساسی نظام و زیر سؤال بردن رهبری و اصل ولایت‌فقیه بود؟! خود بهتر از هرکس می‌دانند و برخی از اطرافیانشان نیز در محافل خصوصی خود اذعان کردند که تقلب ده‌میلیونی در انتخابات قابل‌قبول نیست و دور از منطق است. نامزدی که بیشترین نماینده را در پای صندوق‌های رأی داشت، قبل از اعلام نتایج اولیه بر اساس کدام آمار رسمی اعلام پیروزی کردند درحالی‌که مؤسسات نظرسنجی خارج از کشور در هر بار نظرسنجی چه قبل و چه پس از انتخابات همان نتیجه‌ای را گرفتند که واقع‌شده بود. بذر فتنه خانمان‌سوزی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب کشور را به لبه پرتگاه برد حاصلش برای کشور خسارت ۳۴۴ هزارمیلیاردی، بدبین کردن مردم و ایجاد ظن و گمان به‌نظام جمهوری اسلامی، اظهار شادی و امیدواری دشمنانی همچون سران رژیم غاصب اسرائیل، اخلال در امنیت ملی کشور، به آتش کشیدن مساجد، اماکن عمومی و خدماتی و… بود؛ اما شاید مخرب‌ترین اثر مادی این جریان تشدید و افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران جهت فشار اقتصادی به مردم آن‌هم توسط افراد برجسته جنبش سبز بود.

هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت امریکا در کتاب خاطرات خود ذکر می‌کند که آن‌ها حمایت‌های گسترده‌ای را از مخالفان نظام به عمل آوردند لیکن نبایستی این کمک‌ها آشکار می‌شد چراکه حمایت علنی از مخالفان درواقع ضرر رساندن به آن‌ها بود. خوشبختانه آنچه کشور را از آن گرداب سهمگین نجات داد و درنهایت به ساحل امن نجات رساند عنایات خاص حضرت مهدی «عج»، تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و حضور پرشور و بزنگاه مردم در عرصه کشور بود. کسانی که علم‌دار رفع حصر شده‌اند بدانند وقاحت اخلال گران و سکوت معنادار رهبران آن‌ها در وقایع عاشورای سال ۸۸ از یادها نمی‌رود. عاشورای حسینی که با صدای شادی و هلهله و ضرب و شتم عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین «ع» همراه بود، ثابت کرد که نه‌تنها این جماعت حجتی ثابت و منطقی استوار برای اعمال خود ندارند بلکه از شاملان حدیث قدسی‌اند که فرمود: «… علیهم منک اللعنه ابدالابدین وهذایوم فرحت به ال زیاد و ال مروان بقتلهم الحسین صلوات الله علیه»

اگرچه اکنون ۸ سال از آن وقایع می‌گذرد اما آنچه موجب شد یوم‌الله نهم دی تبدیل به یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی شود حماسه مردمی بزرگی بود که به وقوع پیوست. حماسه‌ای عاشورایی و برگرفته از حیات مهدوی که پاسخی دندان‌شکن به بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی داد. تلاش برخی برای نادیده گرفتن این روز عظیم نادیده گرفتن انقلاب مستضعفان است، چراکه این روز در دفاع از همین انقلاب شکل گرفت و در تاریخ باقی ماند. در پایان خداوند منان را شکر گذاریم که در سختی‌ها و مشکلات گره‌گشا و یاری‌دهنده ملت سلحشور ایران و همه مظلومان عالم است.

والسلام علی من‌تبع الهدی»

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.