اصفهان شرق

اولین بازارچه محلی بانوان در رامشه به بهره برداری رسید/ تصاویر

کدخبر: 155327
1396/10/06 در ساعت 01:28

به گزارش اصفهان شرق، مراسم افتتاح از اولین بازارچه محلی بانوان رامشه با حضور مسئولان جرقویه علیا برگزار شد.

در حاشیه این مراسم بخشدار جرقویه علیا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی اظهار کرد: در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ازسوی مقام معظم رهبری است بانوان روستای رامشه با ایجاد بازارچه محلی از فرامین رهبری پیروی کرده و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

حسین بهزادفر با اشاره به اهداف ایجاد این بازارچه گفت: بازارچه محلی بانوان رامشه ای به منظور حمایت از اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها به همت کانون فرهنگی منتظران رامشه و همکاری شورای اسلامی و دهیاری برگزار شده است.

وی با اشاره به هدف دیگر این بازارچه ها افزود: بانوان توانمند روستا با تولید محصولات متنوع در زمینه های مختلف از جمله صنایع دستی، محصولات کشاورزی و غذایی، پوشاک امکان عرضه و فروش محصولات خود را به طور مستقیم به مردم نداشتند با راه اندازی این بازارچه محلی شرایط مناسبی را برای معرفی و بازاریابی محصولات خود فراهم کرده اند و می توانند تولیدات خود را بدون واسطه با قیمت مناسب به دست مصرف کنند برسانند.

این بازارچه برای اولین بار توسط بانوان روستای رامشه برپا شده است و در زمینه های عطاری، خشک کردن سبزیجات، خیاطی،اکواریم، دوخت لباس های محلی، صنایع دستی، غذا های محلی فعالیت می کند.

دهستان رامشه در بخش جرقویه علیا شرق اصفهان واقع شده است.