سرویس: اجتماعی 14:06 - سه شنبه 05 دی 1396

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

تنها راه مقابله با فتنه، افزايش حداكثری بصيرت است/ حماسه 9 دی خط بطلانی بر خواب‌های باطل دشمن

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بيان اين‌كه مردم ايران در 9 دي 88 با حركت يكپارچه و خودجوش خود بساط فتنه را در آن مقطع برچيدند، گفت: تنها راه مقابله با فتنه‌ها افزايش حداكثري بصيرت در بين همه اقشار جامعه است.

به گزارش اصفهان شرق، مهدی معصوم‌بیگی در آستانه 9 دی، روز میثاق با ولایت و بصیرت اظهار داشت: 9 دی روزی است که در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ماندگار شد و مردم با بصیرت ایران در آن روز به میدان آمدند و حماسه جدیدی را خلق کردند و خط بطلان بر همه نظریه‌پردازی‌ها و خواب‌های باطلی که دشمن دیده بود کشیدند.

وی نقش مردم در برچیده شدن بساط فتنه را بسیار بی‌بدیل عنوان کرد و افزود: اگر مردم در آن روز به صحنه نمی‌آمدند بی‌تردید جریان فتنه در آن مقطع استمرار پیدا کرده و هزینه‌های زیادی را بر کشور تحمیل می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که موضوع فتنه مربوط به این زمان نیست و از صدر اسلام تا کنون وجود داشته است، ابراز داشت: بی‌تردید دلیل اصلی کسانی که در روز عاشورا برای قتل امام حسین(ع) در صحرای کربلا جمع شدند بی‌بصیرتی بود، چون آنان به ظاهر افراد معتقد و اهل نماز و عبادت بودند اما بصیرت لازم برای شناخت مسیر حق از باطل را نداشتند.

وی اضافه کرد: وقتی تاریخ را مطالعه می‌کنیم می‌بینیم شمر و عمر سعد هر دو از فرماندهان امام علی(ع) و از رزمندگان جنگ صفین بودند اما به لحاظ بی‌بصیرتی به کربلا آمده و آن اتفاقات تلخ را به وجود آوردند، در زمان امام علی(ع) هم فتنه باعث بروز حوادث ناگواری شد و ابن ملجم مرادی به دلیل بی‌بصیرتی که داشت امام را به شهادت رساند.

معصوم‌بیگی تصریح کرد: در 9 دی 88 مردم با بصیرت ایران یکپارچه و لبیک‌گویان به صحنه آمدند و با امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید پیمان کردند و بر دهان استکبار، یاوه‌گویان و کسانی که برای براندازی نظام دل بسته بودند تودهنی محکمی زدند.

وی خاطرنشان کرد: هرگز نباید تصور کنیم که فتنه تمام شده بلکه فتنه‌گری از زمان صدر اسلام بوده و همیشه نیز خواهد بود، باید بدانیم که تنها راه مقابله با آن افزایش حداکثری بصیرت در بین همه افشار جامعه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که ما برای بصیرت‌افزایی خود باید از مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا تبعیت کنیم، اضافه کرد: برای ما در نیروی انتظامی فصل‌الخطاب فرمایشات مقام معظم رهبری است و ما یک راه، جریان و مسیر بیشتر نمی‌شناسیم و آن  راه که راه انبیا، اولیا، شهدا و مصلحین بوده کلام و فرمایش رهبری است.

وی ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم که توفیق دهد تا سربازان شایسته و جان‌نثاری برای مقام معظم رهبری و خدمت‌گزارانی بی‌منت برای مردم شریف باشیم.

معصوم‌بیگی در ادامه به حضور هیأت‌های بازرسی از ستاد کل نیروهای مسلح و ناجا و نظارت بر بخش‌های مختلف انتظامی استان اشاره کرد و اذعان داشت: همه هیأت‌ها تائید کردند که روند انتظامی استان مطلوب و رو به رشد است که این توفیق نتیجه تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و زحمات همه کارکنان است و لازم می‌دانم از همه همکاران در نیروی انتظامی استان تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان بیان داشت: بی‌شک بار مسؤولیت ما سنگین‌تر شده و باید تلاش خود را مضاعف‌تر کنیم و با تحرک و مجاهدت و تلاش بیشتر و دلسوزی حداکثری کارها را دنبال کنیم تا بتوانیم فرماندهی انتظامی استان را به جایگاهی در خور شأن اصفهان که پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است رسانده و خدمت‌گذاری خوبی را به مردم شریف این استان ارائه کنیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.