اصفهان شرق

پایان عملیات روشنایی ورودی تودشک از کمربندی نایین_اصفهان

کدخبر: 155259
1396/10/05 در ساعت 11:14

شهردار شهر تودشک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، با بیان اشکالات عمده و عدم استانداردهای لازم در ورودی شهر تودشک از کمربندی نایین به اصفهان، اظهار کرد: خودروهای عبوری که قصد ورود به تودشک را دارند اغلب به خاطر تاریکی مطلق جاده از ورودی عبور کرده و ناچار با دنده عقب قسمتی از جاده ترانزیتی را جهت قرار گرفتن در ورودی طی می کنند که این موضوع برای هموطنان بسیار خطرناک است.

محمد رضا مجلسی با اشاره به دستور ویژه فرماندار شهرستان اصفهان برای حل مشکل، تصریح کرد: با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر تودشک و با نظر مساعد جناب آقای مهندس سلطانی رئیس برق امور شرق شهرستان اصفهان و همت مهندس روح الامین رئیس برق کوهپایه عملیات روشنایی وردی به اتمام رسیده و آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: عملیات روشنایی ورودی از کمربندی نایین به سمت تودشک که با تعداد ۲۲ پایه روشنایی نصب و انجام شده است یقینا در کاهش تصادفات و رفاه مردم گامی موثر خواهد بود.

شهردار شهر تودشک پیش از این نیز بیان کرد: گذر اتوبان از دل شهر تودشک با توجیهات خود در گذشته و تمام مشکلاتی که حال نیز در پی دارد، می توانست در فواید این گذر شهروندان را نیز سهیم کند که متاسفانه هنوز در شهر تودشک مسیر و شرایطی برای استفاده ار مسیر ترانزیتی_زیارتی به وجود نیامده است.

مجلسی افزود: اراده شهرداری بر آن است که با ایجاد مجموعه تجاری وجود این اتوبان و هشت کیلومتر مسیر در شهر تودشک را به فرصتی برای اشتغال جوانان تبدیل کرده و مطمینا انجام ان توام با مسیری زیبا و ایمن خواهد بود.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه