سرویس: اخبار شهرستان 00:07 - سه شنبه 05 دی 1396

فرمانده حوزه بسیج امام حسین(ع) شهر اژیه:

بصیرت و ولایتمداری مهم ترین درس از حماسه 9 دی 88 بود

قدرتی فرمانده حوزه بسیج امام حسین(ع) گفت: مردم ایران پای مکتب عاشورایی امام حسین(ع) رشد کرده اند و قطعا با بصیرت نخواهند گذاشت دشمنان گوشه نظری به آرمان های اسلامی و انقلابی آنها داشته باشند.

فرمانده حوزه بسیج امام حسین(ع) شهر اژیه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق اظهار کرد: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی ایران نگاهی بیاندازیم با سه انقلاب مواجه می شویم که در برهه های حساس رخ داده است نظیر انقلاب بهمن 57 علیه استبداد، انقلاب 13 آبان 58 علیه استکبار و انقلاب 9 دی ماه 88 علیه فتنه و اشرافیگری، که باید برای همیشه زنده و جاوید بماند.

عباس قدرتی با اشاره به اینکه مردم در 9 دی با اتکا به رهبری و دین مبین اسلام نقشه دشمن را خنثی کردند، افزود: مردم همشه در صحنه کشور پس از شنیدن بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، با حضور خودجوش خود، انقلاب اسلامی را از انحراف هایی که بصورت فکری و جریانی در لایه های مختلف سیاسی و حکومتی اش در سال 88 رخنه کرده بود نجات دادند.

وی بیان کرد: شعار های مردم در حماسه 9 دی شعار های جمعی و کاملاً در دفاع از اسلام، انقلاب، رهبری و برائت از جریان فتنه و دولت های غربی بود که توانست آتش فتنه را خاموش کند.

فرمانده بسیجی شهر اژیه گفت: وقایع سال 88 یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا اصول انقلاب چون مردم، مکتب و رهبری را هدف قرار داده و با قرار تحریف شعارهای انقلاب در پی انحرافی بزرگ در اصول انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه مردم کشور از انقلاب تا کنون پای مکتب عاشورا بوده و این مسیر را ادامه خواهند داد، خاطرنشان کرد: این طراحی پیچیده و فراگیر دشمنان به وسیله پیاده نظام و عوامل داخلی با ایجاد ناامنی و اغتشاش در فضای عمومی جامعه اجرایی شد و 8 ماه آزادی و امنیت را از شهروندان ایرانی گرفت اما آنچه در نهایت باعث در هم پیچیده شدن طومار فتنه گران شد؛ اهانتی بود که به سیدالشهدا کردند و ملت غیرتمند و مومن کشور نتوانستند چنین اهانتی را بی پاسخ بگذارند.

قدرتی با اشاره به اینکه بصیرت مهم ترین درس از حوادث سال 88 بود، گفت: نباید از مکر و حیله دشمن غافل بود زیرا دشمن درصدد است عاشورا و مکتب عاشورایی امام حسین(ع) را از ما بگیرد و همه ملت باید با بصیرت قدم برداشته و اسیر شبهات دشمن نشوند.

انتهای پیام/ غلامرضا قدرتی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.