سرویس: تولیدی » خبر پوششی 05:00 - پنجشنبه 07 فروردین 1393

شهردار ورزنه در گفتگو با اصفهان شرق:

بازدید روزانه 5 هزار نفر گردشگر از ورزنه صورت گرفت

شهردار ورزنه با اشاره به پتانسیل های گردشگری شهر گفت: ورزنه با توجه به جاذبه های طبیعی میزبان گردشگران از سراسر استان بود.

علی عطایی شهر دار شهر ورزنه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه با اشاره به جاذبه های ورزنه اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر ورزنه دارای پتانسیل های گردشگری فراوان و قوی گردشگری شامل جاذبه های طبیعی از قبیل تالاب گاوخونی، تپه های ماسه ای ،طبیعت کویر، زاینده رود و جاذبه های فولکوریک مانند: چادر سفید خانمها و همچنین آثار با ارزش تاریخی و معماری از قبیل: مسجد جامع تیموری، کاروانسرای عباسی، پل قدیمی روی رودخانه زاینده رود،  بند و بقایای آسیابهای آبی حاشیه زاینده رود، برج کبوترخانه باقدمت بالای 250سال از دوره صفویه، آب انبارها،گاوچاه،آسیاب شتر، منازل تاریخی وارگ تاریخی قورتان( دومین بنای خشتی ایران) یکی از شهرهایی است که همه ساله مورد بازدید مسافران و گردشگران داخلی و خارجی واقع می شود.

Vater-Markاا

شهردار ورزنه به اقدامات انجام گرفته در جهت استقبال مسافران اشاره و تصریح نمود: در این راستا ستاد نوروزی شهرداری ورزنه به منظور استقبال از مسافران در ایام تعطیلات نوروز 93 اقدام به آماده سازی شهر نموده است که از آن جمله به راه اندازی قایقرانی در رودخانه زاینده رود، کالسکه سواری، شترسواری، اسکیت سواری،ماشین سواری و موتور سواری در تپه های ماسه ای، نماشگاه صنایع دستی واشیاءقدیمی در برج کبوترخانه، در اختیار قرار دادن آب جوش رایگان به مسافران، پخت نان محلی واسکان ودیگر خدمات مورد نیاز مسافران وگردشگران می توان اشاره نمود که مورد رضایت اهالی شهر ورزنه و مسافران واقع گردید.

Vater-Markغعغ

وی در ادامه از بازدید بالای گردشگران از این بخش خبر داد و افزود: براساس آمارگیری انجام شده در ایام تعطیلات چند روزه علاوه بر بازدید اهالی روستاهای بخش بن رود و شهرها و بخش های همجوار روزانه حدود 5 هزار نفر از استان اصفهان و دیگر استانهای کشور از این شهر بازدید می نمایند.

در پایان گفتگو در کبوتر خانه عطایی شهردار شهر ورزنه سال پر خیر و برکت و خوشی را برای همشهریان و مسافرین نوروزی آرزو نمود.

Vater-MarkسسVater-Markلل Vater-Markاتتات Vater-Markلبلبل   Vater-Markاتات Vater-Markنمنم Vater-Markمکمک Vater-Markخهخه

2 نظر در مورد “بازدید روزانه 5 هزار نفر گردشگر از ورزنه صورت گرفت”

  1. هادی اصفهانی گفت:

    ضمن سلام و عرض ادب

    من در نیمه هفته دوم سال نو باس یه تور 10-12 نفری بیارم ورزنه، آیا شما میتونید راجب جاذبه های گردشگری ویا مناطق بکر طبیعی شهر و اطرافش که مناسب باشه بنده رو راهنمایی کنید؟
    البته مناسب برای خانواده هایی که بچه کوچیک دارند

    مم نون و متشکرم:هادی اصفهانی

  2. علی گفت:

    سلام هادی جان .من بچه خودورزنه هستم شماتشریف بیارین ورزنه خیلی جای باحالی هستش.البته برای بچه هاهم جای تفزیحی هست خصوصاقایقرانی کناررودخانه وتپه های ماسه ای در5کیلومتری ورزنه طبیعت زیباوبکری برای بچه هاخواهدداشت.منتظرشماهستیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.