سرویس: تولیدی 14:09 - دوشنبه 04 دی 1396

بخشدار جرقویه سفلی:

هفده استعلام تا بهره برداری از شرکت بازیافت نیک آباد/ بزرگترین پروژه ملی عشایر نصرآباد در دهه فجر کلید می خورد

جعفری بخشدار جرقویه سفلی گفت: قرار گرفتن شرکت بازیافت به شهرک خصوصی، نیازمند 17 استعلام از ادارات ذیربط دارد که زمان زیادی را می طلبد.

به گزارش اصفهان شرق ازجرقویه سفلی، بخشدار جرقویه سفلی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص شرکت بازیافت جرقویه افزود: مراحل واگزاری زمین به منظور ایجاد شرکت بازیافت به تعاونی بازیافت جرقویه انجام شد ولی به دلیل قرار گرفتن زمین خارج از حریم شهر نیک آباد، مراحل بعدی باید زیر نظر سازمان صنعت و معدن انجام شود.

حسن جعفری هرندی ضمن عدرخواهی از مردم به دلیل تاخیر در احداث شرکت بازیافت، اظهار کرد: در فرایندی به دلیل عدم پذیرش سازمان معدن، شرکت بازیافت از حالت تعاونی خارج و به شهرک خصوصی تبدیل شد ولی قرار گرفتن شرکت بازیافت به شهرک خصوصی، نیازمند 17 استعلام از ادارات ذیربط دارد که زمان زیادی را می طلبد و در این خصوص باید منتظر بود.

وی با توجه به فعالیت ماشین های فرسوده در سطح شهرستان به منظور جمع آوری بازیافت تاکید کرد: در سال های قبل مقرر شد تا صاحبان ماشین های 30 سال کار کرده بتوانند از 4 درصد وام صندوق کارآفرینی مهر امام رضا(ع) استفاده کنند که تعدادی از صاحبان از این فرصت بهره بردند و فعلا طرح دیگری در این رابطه نداریم.

بخشدار جرقویه سفلی در رابطه با پیست موتور سواری شهر محمدآباد گفت: پیست موتور سواری محمد آباد مطالبه مردمی است و در این رابطه مقرر شد تا بتوان با مساعدت محیط زیست مجوزهای مربوطه در این رابطه اخذ شود.

وی با اشاره به اینکه مراحل واگذاری زمین بزرگترین مجتمع دامپروری در نصرآباد انجام شده است، خاطرنشان کرد: طرح مجتمع دامپروری پس از یازده سال در شورای برنامه ریزی استان مصوب شد و در این رابطه واگذاری زمین صورت گرفت تا شاهد کلنگ زنی بزرگترین پروژه ملی عشایر در دهه فجر امسال باشیم.

انتهای پیام/فاطمه معتمدی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.