سرویس: اجتماعی 08:00 - دوشنبه 04 دی 1396

فرماندار اصفهان:

انتظار وزیدن باد برای رفع آلودگی هوا کافی نیست/ باید با اقدامات عملی از حجم این آلودگی کم کرد

فرماندار اصفهان گفت: این که منتظر باشیم بادی بیاید و آلودگی را برطرف کند کافی نیست و باید کاری انجام دهیم.

به گزارش اصفهان شرق، احمد رضوانی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اصفهان، اظهار کرد: در خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اقدامات خوبی انجام شده است اما لازم است شفاف و صریح بگویم که سلامت مردم برای ما مهم بوده و از اولویت‌های کار است.

وی با انتقاد از فعالیت 130 واحد غیر مجاز و یا تغییر کاربری در حوزه طیور، بیان کرد: سلامت مردم را نمی‌شود با این مسائل تحت الشعاع قرار داد و اگر در سطح شهرستان دامداری‌ها و واحدهای تولیدی غیرمجاز که تأثیرگذار در سلامت مردم هستند باید به مقام قضایی اطلاع داده شود تا با آن‌ها برخورد شود و نباید هزینه‌های اضافی بر مردم تحمیل کرد.

فرماندار اصفهان ادامه داد: حوادث مختلفی در کشور در حال وقوع است که هزینه‌هایی بر مردم و دولت تحمیل می‌کند و اگر جلوی حوادث غیر مترقبه را نمی‌توان گرفت ولی می‌توان از تحمیل هزینه‌های این چنینی جلوگیری کرد در خصوص پرنده فروشی‌های سطح شهر نیز به همین نحو است.

وی در پایان گفت: در خصوص آلودگی هوا نیز باید بگویم که هوای سالم و پاک حق مردم است اما با یک سری مسائل پیشگیرانه می‌توان از حجم این آلودگی کم کرد و پیگیری‌ها باید جدی‌تر شود، این که هاله‌ای از دود شهر اصفهان را گرفته است وحشتناک است و این که منتظر باشیم تا بادی بیاید و آلودگی را برطرف کند کافی نیست و باید کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.