سرویس: اخبار شهرستان 17:20 - شنبه 02 دی 1396

رئیس هیأت فوتبال بخش کوهپایه:

پایان تعطیلی سالن ورزشی مجموعه تختی کوهپایه

رئیس هیأت فوتبال بخش کوهپایه، گفت: با برطرف شدن مشکلات پیش رو سالن ورزشگاه تختی از صبح یکشنبه هفته جاری برای ورزشکاران قابل استفاده خواهد بود.

 رئیس هیأت فوتبال بخش کوهپایه، علیرضا میری در گفتگو با اصفهان شرق، گفت: با برطرف شدن مشکلات پیش رو سالن ورزشگاه تختی از صبح یکشنبه هفته جاری برای ورزشکاران قابل استفاده خواهد بود.

میری، ادامه داد: مدتی اداره ورزش و جوانان شهر کوهپایه بدون مسئول بود که فعالیت‌های ورزشی شهر و بخش کوهپایه از آن تأثیر گرفت.

وی افزود: شورای شهر در این مدت با پیگیری برای حضور مسئول در اداره ورزش و جوانان و تعامل با ورزشکاران اقدامات لازم را برای کم کردن اثرات این مشکل انجام داد.

عضو شورای شهر کوهپایه، تصریح کرد: تمام شدن بیمه سالن ورزشی تختی کوهپایه و نداشتن رئیس برای اداره ورزش و جوانان شهر کوهپایه، ناگزیر بستن سالن تختی را به همراه داشت.

رئیس هیأت فوتبال بخش کوهپایه، گفت: خوشبختانه با معرفی رئیس برای اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه در چند روز گذشته و با پیگیری‌ های هیأت فوتبال بخش کوهپایه و با همکاری مدیران استانی، رئیس جدید اداره ورزش و جوانان و شورای شهر کوهپایه مشکلات پیش رو مرتفع و سالن ورزشگاه تختی از صبح یکشنبه برای ورزشکاران قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام/حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.