سرویس: اخبار شهرستان 17:19 - شنبه 02 دی 1396

در اولین جلسه شورا یاران شهر حسن آباد مطرح شد؛

شورایاران بانک اطلاعات محله هستند/ مردم به محیط اطراف خود اهمیت می دهند

رئیس شورای شهر حسن آباد، گفت: شورایاران رابط بین اعضای شورای اسلامی و شهردار بوده و می توانند مشکلات و توانمندی های افراد محله خود را بهتر و با هزینه کمتری مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش اصفهان شرق، اولین جلسه شورایاران شهر حسن آباد جرقویه، به دعوت شورای شهر در محل شهرداری برگزار شد.

رئیس شورای شهر حسن آباد، خدابخش منصوری گفت: شورایاران رابط بین اعضای شورای اسلامی و شهردار بوده و می توانند مشکلات و توانمندی های افراد محله خود را بهتر و با هزینه کمتری مورد بررسی قرار دهند.

منصوری، با اشاره به اهداف تعیین شورایاران، ادامه داد: یکی از اهداف معرفی شورایاران ایجاد بستری برای شکل گیری ارتباط سازنده بین ساکنان یک محله با محله های دیگر است.

وی افزود: شورایاران، منتخبین مردم و ساکن همان محل هستند و از مشکلات محل خود بیشتر اطلاع دارند، در نتیجه بهتر می توانند خواسته های اهالی را به گوش شورای شهر و شهرداری برسانند و گامی مثبت برای آبادانی محل خود بردارند.

رئیس شورای شهر حسن آباد، تصریح کرد: وظایف این افراد بیشتر جنبه نظارتی، مشورتی، همکاری و شناسایی است.

منصوری، گفت: می توان با همکاری این افراد از تجربه و تخصص شهروندان هر محله در اداره امور شهر و همان محله و برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان و در نهایت واگذاری اداره امور محلات به خود مردم استفاده کرد.

وی با تأکید بر این که شورایاران باید مشکلات محلات را به شورای شهر منتقل کنند، خاطر نشان کرد: مردم با مشورت دادن، شوراها را تحقق اهدافشان کمک می کنند و این نشان دهنده آن است که مردم به محیط اطراف خود، مسائل و مشکلات جامعه اهمیت می دهند.

در ادامه جلسه هر یک از شورایاران محلات مختلف شهر نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/صادقی

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.