سرویس: اخبار شهرستان 14:09 - شنبه 02 دی 1396

معاون قضایی دادگستری اصفهان، در ورزنه:

قوه قضائیه پشتوانه مردم در تأمین امنیت است/ مردم خط قرمزهای دستگاه قضایی را رعایت کنند

معاون قضایی دادگستری اصفهان، گفت: انتظار داریم مردم مانند گذشته با همکاران ما تعامل و همکاری داشته باشند و خط قرمزهای دستگاه قضایی را رعایت کنند.

به گزارش اصفهان شرق، مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه بخش بن رود، مجید اسماعیلی بیدگلی با حضور معاون قضایی دادگستری اصفهان، سید محسن بنیمی و مهرزاد هوشمندی قاضی جدید و جمعی از مسئولان شهر ورزنه در سالن همایش های سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

معاون قضایی دادگستری اصفهان، سید محسن بنیمی با تشکر از زحمات و تلاش های دو سال و نیم مجید اسماعیلی در طول دوران مسئولیت در بخش بن رود، گفت: اساس مسئولیت ما در قوه قضائیه مشخص شده است.

بنیمی، ادامه داد: قوه قضائیه، قوه ای مستقل و پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول اجرای عدالت است که به نحو احسنت انجام وظیفه می کند.

وی افزود: افراد و جامعه طبق قانون دارای حقوقی هستند، باید دستگاهی متولی وجود امنیت و آرامش در جامعه باشد که این مسئولیت بر عهده قوه قضائیه است.

معاون قضایی دادگستری اصفهان، با بیان این که قوه قضائیه پشتوانه مردم در تأمین امنیت است، تصریح کرد: امروزه انتظار مردم از حکومت تأمین امنیت و آرامش است که این مهم به عملکرد دستگاه قضایی بستگی دارد.

بنیمی، گفت: اگر همدلی و همکاری با مسئولان قضایی صورت گیرد، همکاران ما  بهتر می توانند در بحث امنیت کار کنند و طبق فرامین مقام معظم رهبری عمل کنند که همان تلاش برای خدمت به مردم است.

وی افزود: در بخش بن ورود با همکاری مسئولان بخش توانستیم دادگاه را در شهر ورزنه مستقر کنیم که این امر مرهون همکاری مردم و مسئولان بخش بوده است.

معاون قضایی دادگستری اصفهان، ادامه داد: در اجرای وظایف دادگاه و طبق آمار ما از دستگاه قضایی ورزنه، مردم شهر ورزنه مشکلات جدی نداشته اند، هر چند در تمام شهرها مشکلات اجتماعی وجود دارد که بستگی به هوشیاری و صداقت مردم دارد.

بنیمی، گفت: انتظار داریم مردم مانند گذشته با همکاران ما تعامل و همکاری داشته باشند و خط قرمزهای دستگاه قضایی را رعایت کنند.

وهب گونه در راه خداوند قدم برداشتم

قاضی سابق بخش بن رود، مجید اسماعیلی پیرامون دوران خدمت خود در بخش بن رود نکاتی را مطرح کرد.

اسماعیلی، گفت: بنده در طول خدمت در بخش بن رود انجام وظیفه کردم و این امر صورت نمی گرفت مگر با همکاری مردم و مسئولان بخش که در این جا فرصت را غنمیمت شمرده و از یکایک آن ها تشکر و قدر دانی می کنم.

وی افزود: در طول دو سال و شش ماه خدمت سعی کردم حقی نا حق نشود و وهب گونه در راه خداوند قدم برداشتم.

انتهای پیام/قطبی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.