اصفهان شرق

اجازه برداشت از صندوق ذخیره ارزی برای اشتغال شرق اصفهان در آینده نزدیک/ سیستم اداری کشور بیمار است

کدخبر: 154891
1396/10/01 در ساعت 20:06

به گزارش اصفهان شرق، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، امروز در جمع مردم نصرآباد جرقویه با اشاره به اینکه باید برای مردم خدمت کرد تا نتیجه کار عاید مردم شود، اظهار کرد: در پیگیری های انجام شده از مسئولان کشوری، مقرر شد تا مبلغ 700 میلیون ریال به شهرداری نصرآباد پرداخت تا بتوان در اجرای بهتر خدمات شهری به کمک شهرداری بیاید، زیرا اگر خدمتی از ارگان ها در شهر ارائه شود، مردم نتیجه آن را خواهند دید.

حسن کامران دستجردی افزود: نیاز روستا و شهرهای شرق اصفهان به قیر دولتی احساس می شود و بر این اساس در گفتگویی که با شهرداران شرق اصفهان و معاون وزیر راه در تهران انجام گرفت، مقرر شد تا 10 هزار تن قیر ارزان قیمت به شهرداری نصرآباد داده شود.

وی از احداث یک باب مدرسه شش کلاسه توسط بنیاد برکت در نصرآباد خبر داد و گفت: شهرهای محروم نیاز مبرم به آموزش دارند و در این مسیر باید زمینه های آموزش راحت برای بچه ها فراهم شود که در این رابطه مقرر شد تا یک مدرسه شش کلاسه در شهر نصرآباد احداث شود.

نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به وعده معاون وزیر ورزش و جوانان در رابطه با رفع مشکلات سال های ورزشی تاکید کرد: قرار شده که بتوان اشکالات و کمبودهای سالن ورزشی توحید نصرآباد رفع شود و جوانان بتوانند به راحتی به سالن های ورزشی با کیفیت دسترسی پیدا کنند.

وی از حضور مسئولان کشوری به شرق اصفهان خبر داد و بیان کرد: در این هفته متولی راهداری کشور از مسیرهای حادثه خیز منطقه از جمله محور نصرآباد به شهرضا بازدید کرد و قرار شد مقداری اعتبار از تهران و مقداری از اصفهان برای این جاده گذاشته شود.

این نماینده مجلس با بیان این که با اجازه مقام معظم رهبری اجازه برداشت از صندوق ذخیره ارزی برای ایحاد اشتغال داده شد؛ گفت: تا دو هفته دیگر ضوابط اجرایی این تسهیلات اعلام می شود و متقاضیان می توانند پس از اعلام با ارائه طرح اشتغال در سامانه مربوطه ثبت نام و از این تسهیلات که برای روستاها و شهرهای کوچک است، اسفاده کنند.

وی با بیان این که سیستم اداری در برخی ادارات بیمار است و برای به نتیجه رساندن کارها در ادارات باید تلاش و پیگیری به خرج داد گفت: باید پیگیر مشکلات تا رفع کامل آن باشیم و در این رابطه مردم باید مسائل را به نمایندگان خود ارجاع دهند.

انتهای پیام/ عرب مختاری