اصفهان شرق

جُنگ آداب شهروندی امشب در جمع مردم دارالمومنین شرق اصفهان برگزار می شود

کدخبر: 154784
1396/09/29 در ساعت 16:37

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، شهر را به عنوان یک موجود زنده ترسیم، واظهار کرد: شهروندان در شهر با عینیت بخشیدن به هویت شهر در تقابل با شادی، غم، مسئولیت پذیری و حضور نقش ایفا می کنند.

شهردار شهر هرند با اشاره به برگزاری جنگ اداب شهروندی در شهر هرند، تصریح کرد: در چندین سال اخیر اراده شهرداری هرند برای ایجاد نشاط اجتماعی که حصول از توجه به ورزش‌های همگانی و نشاط خانواده‌ها است. بیش تر از بیش با برگزاری برنامه‌های مدون و مستمر لحاظ شده است.

وی افزود: محدودیت‌های بودجه‌ای برای شهرداری‌ها و تامین هزینه های شهرداری از خود مردم دو عاملی است که بخوبی بیانگر مدیریتی با مشارکت مردم در استفاده بهینه از درامد شهرداری و دست یابی به بالاترین بازده برای شهر و حل بهینه مشکلات مردم با شرکت پذیری خود ان‌هاست.

شهبازی گفت: اموزش برای شهروندان در استفاده از نرم افزارها و سخت افزارهای شهری و دانستن وظیفه به عنوان یک شهروند مسئول نقش بسزایی در پیشرفت شهر و استفاده از حداقل‌ها و دست یابی به حداکثر ها ایفا میکند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری شهر هرند در برنامه‌های خود به منظور ایجاد شهری پویا و پر نشاط اموزش را با شادی عجین ساخته و روش‌های جدید را برای انتقال این اموزش جایگزین روشهای چون نصب بنر و اطلاعیه‌های سنتی کرده است .

به گزارش اصفهان شرق جنگ اداب شهروندی در شهر هرند در روز چهارشنبه ۲۹ اذر بعد از نماز مغرب و عشا در سالن ورزشی ازادگان این شهر برگزار می شود.