سرویس: اخبار شهرستان 16:37 - چهارشنبه 29 آذر 1396

شهردار شهر هرند:

جُنگ آداب شهروندی امشب در جمع مردم دارالمومنین شرق اصفهان برگزار می شود

شهبازی شهردار شهر هرند از برپایی جُنگ آداب شهروندی همراه با برنامه های مفرح بخش در شهر هرند خبر داد.

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، شهر را به عنوان یک موجود زنده ترسیم، واظهار کرد: شهروندان در شهر با عینیت بخشیدن به هویت شهر در تقابل با شادی، غم، مسئولیت پذیری و حضور نقش ایفا می کنند.

شهردار شهر هرند با اشاره به برگزاری جنگ اداب شهروندی در شهر هرند، تصریح کرد: در چندین سال اخیر اراده شهرداری هرند برای ایجاد نشاط اجتماعی که حصول از توجه به ورزش‌های همگانی و نشاط خانواده‌ها است. بیش تر از بیش با برگزاری برنامه‌های مدون و مستمر لحاظ شده است.

وی افزود: محدودیت‌های بودجه‌ای برای شهرداری‌ها و تامین هزینه های شهرداری از خود مردم دو عاملی است که بخوبی بیانگر مدیریتی با مشارکت مردم در استفاده بهینه از درامد شهرداری و دست یابی به بالاترین بازده برای شهر و حل بهینه مشکلات مردم با شرکت پذیری خود ان‌هاست.

شهبازی گفت: اموزش برای شهروندان در استفاده از نرم افزارها و سخت افزارهای شهری و دانستن وظیفه به عنوان یک شهروند مسئول نقش بسزایی در پیشرفت شهر و استفاده از حداقل‌ها و دست یابی به حداکثر ها ایفا میکند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری شهر هرند در برنامه‌های خود به منظور ایجاد شهری پویا و پر نشاط اموزش را با شادی عجین ساخته و روش‌های جدید را برای انتقال این اموزش جایگزین روشهای چون نصب بنر و اطلاعیه‌های سنتی کرده است .

به گزارش اصفهان شرق جنگ اداب شهروندی در شهر هرند در روز چهارشنبه ۲۹ اذر بعد از نماز مغرب و عشا در سالن ورزشی ازادگان این شهر برگزار می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.