سرویس: اخبار شهرستان 13:31 - چهارشنبه 29 آذر 1396

صبح امروز با حضور دانشجویان؛

کارگاه ورد پیشرفته در دانشگاه علمی کاربردی هرند برگزار شد

استاد گروه ای تی و فن آوری اطلاعات گفت: لازم است امکانات تخصصی‌تر نرم افزار ورد مورد توجه باشد و این امر یکی از اهداف برگزاری این کارگاه برای دانشجویان است.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز کارگاه ورد پیشرفته و تنظیمات تراز بندی در ورد در دانشگاه علمی کاربردی هرند بر گزار شد.

در حاشیه این کارگاه استاد گروه ای تی و فن اوری اطلاعات اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشجویان در مراحل تحصیلی خود نیاز به تهیه پروژه‌ها و همین طور پایان نامه دارند و بعضا دیده می شود که صرفا به نوشتار متن، خطاهای املایی و اصول نگارش اکتفا می شود.

هاجر حجری افزود: لازم است امکانات تخصصی‌تر نرم افزار ورد مورد توجه باشد و این امر یکی از اهداف برگزاری این کارگاه برای دانشجویان است.

وی تصریح کرد: ورد یک نرم افزار بسیار کاربردی در امر نگارش چه در سطوح مقالات دانشگاهی وچه در نامه نگاری هاو اتوماسیون‌های اداری است که این به اهمیت تسلط کامل به نرم افزار ورد در دانشجویان به عنوان یک نیاز حال حاضر در دانشگاه وحتی بعضا برای شغل آینده آنها ملموس است.

کارشناس مربوطه خاطرنشان کرد: در این کارگاه به آموزش بخش‌های پایه از جمله فونت و صفحه بندی، تنظیم جدول، عناوین و فهرست بندی پرداخته شد و همینطور اصول نگارش نامه اداری آموزش داده شد.

حجری گفت: این کارگاه که خوشبختانه با استقبال نسبتا خوبی از جانب دانشجویان مواجه شد که این امر خود انگیزه ای برای برگزاری کارگاه به صورت مستمر را ایجاد کرد.

هاجر هجری اذعان کرد: تمایز این کارگاه بیان نکات کلیدی، میانبرها و ترفند‌هایی است که دانشجویان را برای استفاده کامل و بهینه از ورد آماده می سازد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.