اصفهان شرق

دانش آموزان کوهپایه ای برای یادگیری حرف «ن» به نانوایی شهر رفتند

کدخبر: 154764
1396/09/29 در ساعت 12:54

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان، در اقدامی خلاقانه دانش آموزان کلاس اول مدرسه شهید عبایی برای یاد گیری کلمه نان و حرف «ن» به یکی از نانوای‌های شهر کوهپایه رفتند.

بتول مرادی در‌گفت‌و‌گو با خبرنگار اصفهان شرق اظهار کرد: جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی در یادگیری و انتقال مفاهیم نیاز روز برای اموزش است

مدیر دبستان شهید عبایی کوهپایه تصریح کرد: با نگاه ویژه ریاست اداره و اموزش پرورش منطقه کوهپایه به آموز‌ش با روش‌های نوین فصل جدیدی برای آموزش در بخش کوهپایه اغاز و روز به روز شاخ و برگ این روش و خلاقیت مدیران در مدارس مشهود تر است.

وی افزود: تلاش کردیم یادگیری در مدرسه را از روش‌های کلیشه ای خارج کرده و با استفاده از امکانات موجود انرا بهتر و مفیدتر برای دانش آموزان انجام دهیم.

مرادی گفت: وقتی از مرور گذشته کاری خود تجزیه و تحلیل در یادگیری می پروانم به خوبی اشکار است که یادگیری در کلاس‌های دانش آموزان محور با استفاده از بستر‌های موجود و گاها بیرون از چارچوب کلاس، مفیدتر و درک آن برای دانش اموز آسان تر است.

وی خاطرنشان کرد: زندگی امروز را وقتی با واژه پیشرفت همراه می کنیم باید این پیشرفت در سرتاسر زندگی و کار لحاظ شود و پیشرفت در آموزش به معنای جایگزینی روش‌های نوین به همراه سخت افزار‌ها و نرم افزار‌های در دسترس است.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه