سرویس: تولیدی 12:35 - چهارشنبه 29 آذر 1396

شهردار تودشک:

مسیر ترانزیتی_زیارتی در تودشک به ارتقاء شهری کمک می کند

مجلسی شهردار تودشک گفت: اراده شهرداری بر آن است که با ایجاد مجموعه تجاری وجود این اتوبان و هشت کیلومتر مسیر در شهر تودشک را به فرصتی برای اشتغال جوانان تبدیل کند.

شهردار شهر تودشک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان اظهار کرد: بیش از هشت کیلومتر از‌ جاده ترانزیتی اصفهان بندر عباس و زیارتی اصفهان مشهد از میان‌شهر تودشک عبور می کند و تردد روزانه بیش از ۱۴ هزار خودرو از این‌شهر بر اهمیت آن می افزاید.

محمد رضا مجلسی افزود: با این حجم تردد لزوم ایجاد کنار گذر بلوار امام رضا (ع) به خاطر حفظ ایمنی شهروندان و جلوگیری از حوادث تلخ جاده‌ای که متاسفانه گاها شاهد آن هستیم؛ احساس می شود.

وی افزود: بعد از شروع فعالیت در شهرداری شهر تودشک ایمن سازی این مسیر یکی از مهمترین برنامه‌ها و دغدغه‌های شهرداری معین و به صورت جد دنبال شد.

شهردار شهر تودشک با اشاره به اینکه در چند روز گذشته عملیات برداشت توسط مهندسین انجام شده است، تصریح کرد: شهرداری تلاش دارد با استفاده از مهندسین، کارشناسان و خرد جمعی بهترین ایده با چشم اندازی بلند مدت را برای کنار گذر و بلوار امام رضا در شهر تودشک ایجاد کند.

مجلسی عنوان کرد: عدم وجود میدان و المان در طول مسیر اتوبان در شهر تودشک نکته‌ای قابل توجه و در تضاد تعاریف شهری و جاده ای است که در این شهر شاهد ان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در طراحی جدید برای این مسیر ایجاد میدان، ایمن سازی و مجموعه‌های تجاری برای رفاه شهروندان و عینیت بخشیدن واژه شهر لحاظ و پیاده می شود.

شهردار شهر تودشک بیان کرد: گذر اتوبان از دل شهر تودشک با توجیهات خود در گذشته و تمام مشکلاتی که حال نیز در پی دارد، می توانست در فواید این گذر شهروندان را نیز سهیم کند که متاسفانه هنوز در شهر تودشک مسیر و شرایطی برای استفاده ار مسیر ترانزیتی_زیارتی به وجود نیامده است.

مجلسی افزود: اراده شهرداری بر آن است که با ایجاد مجموعه تجاری وجود این اتوبان و هشت کیلومتر مسیر در شهر تودشک را به فرصتی برای اشتغال جوانان تبدیل کرده و مطمینا انجام ان توام با مسیری زیبا و ایمن خواهد بو.

انتهای پیام/ جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.