اصفهان شرق

لزوم رسیدگی به درخواست به حق 12 خانوار شهرک بنیاد مسکن شاهتور/ واگزاری خط تلفن چه زمانی محقق می شود

کدخبر: 154758
1396/09/30 در ساعت 13:46

به گزارش اصفهان شرق، چندی قبل تعدادی از شهروندان شهرک بنیاد مسکن دهستان شاهتور در پیامی به سایت اصفهان شرق، خواستار پیگیری مشکل عدم واگزاری خط تلفن به 11 خانوار این شهرک شدند.

خواسته مردم به حق بود و بر این اساس، برآن شدیم تا بر حسب وظیفه رسانه ای خود، موضوع را از مسئولان ذیربط پیگیری کنیم.

مسئول مخابرات دهستان شاهتور اظهار کرد: با پیگیری هایی که در سال گذشته با شوراها و دهیار انجام شد، تصمیم گرفتیم که حفاری برای شهرک بنیاد مسکن شاهتور به عهده ساکنین خود شهرک باشد و دیگر برنامه ها بر عهده مخابرات قرار بگیرد.

قدرتی با اشاره به چرایی عدم حفاری گفت: به دلیل اینکه تعداد خانوار شهرک در سال 95 حدود پنج خانواده بود، هزینه گزافی بر عهده هر یک از خانوارها قرار می گرفت که از توان اهالی خارج بود.

وی افزود: مساحت حفاری حدود 800 متر است که اگر قبل از آسفالت خیابان انجام می شد، هزینه کم تری در این رابطه بر عهده خانوارها بود ولی در این زمان کندن آسفالت خیابان مشکل بزرگی جلوی حفاری است.

مسئول مخابرات شاهتور بیان کرد: با وجود اینکه شوراها و دهیار دهستان شاهتور همگی در این دوره انتخابات تغییر کرده اند، باید برای حفاری تصمیم درستی بگیرند که 12 خانوار از ساکنین شهرک صاحب خط تلفن شوند.

دهیار دهستان شاهتور در گفتگوی دیگر به خبرنگار گفت: با وجود مشکلات فنی که بر سر راه داریم و صحبت های که با شوراها و رئیس مخابرات هرند شده است قرار است دوشهرک دهستان شاهتور، شهرک ماسه ای و شهرک بنیاد به خط تلفن تجهیز شود.

موسوی افزود: به دلیل اینکه به تازگی مسیری که قرار بود از آنجا سیم تلفن به شهرک ها کشیده شود آسفالت شده است و هزینه زیادی بر می دارد، احتمالا خطوط تلفن به صورت هوایی به دو شهرک انتقال می یابد.

دهستان شاهتور در بخش جلگه قرار گرفته و از جمله دهستان های بزرگ منطقه محسوب می شود.

انتهای پیام/ غلامرضا قدرتی