سرویس: اخبار شهرستان 15:11 - سه شنبه 28 آذر 1396

رئیس اداره گاز جرقویه علیا در کارگاه آموزشی استفاده ایمن از گاز طبیعی:

دانش آموزان سفیران سلامت در جامعه هستند/ فرهنگ سازی استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی

رئیس اداره گاز جرقویه علیا، گفت: دانش آموزان سفیران سلامت در جامعه هستند و هدف از کارگاه های آموزشی آشنایی کامل کودکان و نوجوانان و دانش آموزان با اصول ایمنی گاز و ترویج این اصول در بین مردم و خانواده ها است.

به گزارش اصفهان شرق، کارگاه آموزشی استفاده ایمن از گاز طبیعی با حضور دانش آموزان پایه ششم و خدمت گزاران مدارس با همکاری اداره گاز و آموزش و پرورش امروز در شهر حسن آباد و دهستان رامشه برگزار شد.

محمد رمضانی، رئیس اداره گاز جرقویه علیا با اشاره به استفاده فراگیر گاز طبیعی در مدارس، گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و استفاده تمام مدارس از گاز طبیعی آموزش شیوه های درست مصرف گاز و داشتن محیط ایمن به دانش آموزان و خدمت گزاران امری ضروری است.

رمضانی با اشاره به اهمیت مسئله پیشگیری، ادامه داد: هر ساله شما آماری از جان باختگان حاصل از مسمومیت از گاز را از رسانه ها می شنوید و ما می توانیم با فرهنگ سازی و آگاه کردن مردم با اقدامات بسیار ساده از این گونه حوادث تلخ جلوگیری کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی را که باعث فرهنگ سازی در امر استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی انجام داد، برگزاری کارگاه های آموزشی به منظور آگاه کردن دانش آموزان در این موضوع است.

رئیس اداره گاز جرقویه علیا  دانش آموزان را به عنوان سفیران ترویج سلامت در جامعه و خانواده ها معرفی کرد.

در این جلسه اسلاید هایی در مورد نحوه استفاده صحیح از گاز طبیعی به نمایش در آمد و بروشورهایی با موضوع صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی در استفاده از گاز طبیعی در بین دانش آموزان توزیع شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.