سرویس: اخبار شهرستان 14:43 - سه شنبه 28 آذر 1396

رئیس شورای شهر کوهپایه:

لزوم به کارگیری نیروی فعال به منظور نظارت بر بهداشت صنوف کوهپایه

رئیس شورای شهر کوهپایه، گفت: لازم است آموزش، نظارت و برخورد با فعالیت‌ های اصناف، به موقع انجام شود و دغدغه‌ های شهروندان در این امر به آرامش خاطر و رضایت شهروندی تبدیل شود.

به گزارش اصفهان شرق،جلسه ای با حضور شهردار و شورای شهر کوهپایه، رئیس بهداشت و رئیس جمعیت هلال احمر  به منظور اجرای مطلوب طرح غربال گری، حفظ کادر کار آموز شهر، فراهم شدن نظارت پویا‌تر و مستحکم در امور بهداشت اماکن تولیدی، خدماتی و فضاهای ورزشی در محل شهرداری کوهپایه برگزار شد.

در پایان این جلسه قوام الدین ضیایی، رئیس شورای شهر کوهپایه در گفت‌وگو با اصفهان شرق، اظهار کرد: در این جلسه که به منظور رفاه شهروندان و بهبود خدمات بهداشتی چه از نظر کیفی و کمی انجام شد، شورای اسلامی شهر تعامل کامل خود را برای مشارکت و پیگیری این موضوع اعلام کرد.

ضیایی ادامه داد: مقرر شد شهرداری کوهپایه برای دسترسی راحت شهروندان و اطلاع رسانی کامل اقدامات لازم برای شناسایی فضاهای پذیرش و نصب بنر و اطلاعیه به بهتر انجام شدن طرح غربال گری کمک کند.

وی با اشاره به درخواست کتبی برای تخصیص نیروی فعال به منظور نظارت بر امر بهداشت صنوف، تصریح کرد: لازم است آموزش، نظارت و برخورد با فعالیت‌ های اصناف، به موقع انجام شود و دغدغه‌ های شهروندان در این امر به آرامش خاطر و رضایت شهروندی تبدیل شود.

رئیس شورای شهر کوهپایه، خاطرنشان کرد: آن چه مسلم است انجام کار در تعامل و برآیند فکر و نیروی گروهی دقیق‌ تر و در کیفیت بهتر ارائه می شود.

ضیایی گفت: شورای شهر و شهرداری کوهپایه نیز در با پیگیری و تأمین مالی بخشی از هزینه مورد نیاز و حصول رضایت حداکثری نقش خود را ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.